
Χθές Κυριακή 26 Απριλίου είχα την χαρά να παρευρεθώ ως μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της ΦΩΝΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ, στην Ηλιούπολη όπου με πρωτοβουλία του Δημάρχου κ. Στάθη Ψυρρόπουλου τελέστηκε μετά από πολλά χρόνια λειτουργία και αρτοκλασία στον προαύλιο χώρο του Αγίου Γεωργίου, που αποτελεί και το παλαιότερο εκκλησάκι της περιοχής!




.png)



















.png)


Σήμερα, Τρίτη 21 Απριλίου 2026, στις 12:00, στην Αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, οι μαθητές του 1ου Γυμνασίου, του 1ου ΕΠΑΛ, του 4ου και του 5ου ΓΕΛ Ηλιούπολης παρουσιάζουν τις προτάσεις τους στο πλαίσιο του προγράμματος ECOMOBILITY 2025-26. Με ιδέες για βιώσιμη κινητικότητα, προσβασιμότητα και ποιότητα ζωής, αποδεικνύουν ότι η νέα γενιά έχει φωνή, γνώση και όραμα.











