Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Ειδήσεις σε ένα λεπτό......



  • Για να μη "τρίζουν τα κόκκαλα του Δημήτρη Κιντή" και επειδή το δημόσιο σύμφωνα με το χθεσινό πόνημα του εφημέριου του Ιερού Ναού της Αγίας Μαρίνας Πανοσολογιότατου Αρχιμανδρίτη Σεραφείμ Δημητρίου είναι καταπατητής! οι συμμετέχοντες στη σημερινή πορεία διεκδικούν το "αυτονόητο".  ΟΛΗ η δημόσια περιουσία που είναι στο δήμο μας να γίνει ΔΗΜΟΤΙΚΗ και να παραμείνει ΑΝΑΞΙΟΠΟΙΗΤΗ όπως την άφησαν πέντε δήμαρχοι πριν αναλάβει δήμαρχος ο Στάθης Ψυρρόπουλος και θελήσει να φτιάξει σε ένα από τα οικόπεδα βιοκλιματικό πάρκο και παλέψει ώστε ο βοσκότοπος στο Χαλικάκι γίνει επιτέλους Αθλητικό Κέντρο αναγνωρισμένο από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού αποκτώντας αποδυτήρια για τους αθλητές και τουαλέτες! Για όσους αναζητούν υπογειποιημένα πάρκιν για τις ιδιοκτησίες τους που έχτισαν σε ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΤΑΣΗ αφού τις αγόρασαν από τους "καταπατητές" Νασταίους θα γίνει και αυτό,  άλλωστε οι οικολογικές ευαισθησίες είναι  μεγαλύτερες σε συνδημότες  που μένουν σε πρώην δασική έκταση, δηλαδή στα Αστυνομικά , ανάμεσά τους και πρώην αιρετοί. Ο βοσκός Αλέξιος Νάστος μέσα στις εκτάσεις του που εκτείνονταν από τις παρυφές του Υμηττού έως την σημερινή λεωφόρο Βουλιαγμένη ζώα βοσκούσε μέσα και καλλιεργούσε τη γη , οι μετέπειτα έποικοι και "σωτήρες" της πόλης  τον ανάγκασαν να αποχωριστεί την περιουσία του για να καλύψουν αυτοί τις οικιστικές τους ανάγκες,  και να διαμορφώσουν με τις κυβερνήσεις που ως πλειοψηφία εξέλεξαν και τις ανάλογες διοικήσεις του δήμου μας,  τη ζούγκλα που ζούμε! Βοήθηστε τους λοιπόν όλους αυτούς σήμερα πηγαίνοντας σε μια πορεία όπου η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ θα περισσεύει αφού σε αυτή θα συνυπάρξουν όσοι ψηφίζουν στις εθνικές εκλογές κυβερνήσεις που φέρνουν ΑΝΑΠΤΥΞΗ δηλαδή ΤΣΙΜΕΝΤΑ και ιδιωτικοποιούν δημόσιες δομες  και οι ιδεοληπτικοί της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ που κατάντησαν την πόλη μας πέρασμα χιλιάδων επισκεπτών για τις μεγάλες και μικρότερες επενδύσεις που γίνονται σε όμορους δήμους μας.
Να σας βάλουμε και την "ιστορική" όπως την χαρακτηρίζουν οι ομοϊδεάτες του και όχι μόνο ομιλία του αείμνηστου κομμουνιστού δημάρχου Δημήτρη Κιντή στο "ΧΑΛΙΚΑΚΙ" όταν ξεκινούσαν τα περίφημα έργα ανάπλασης με τους "χιλιάδες" συνδημότες μας τον επευφημούν! Η πολιτική οδήγησε ώστε η πόλη μας να μην έχει "Καραϊσκάκη" αλλά να γεμίσει "ιστορικούς" συλλόγους για να έχουμε "τάξη και ασφάλεια" όπως ταιριάζει σε μια πόλη που ενώ ξεκίνησε ως "προϊόν" ιδιωτικής πρωτοβουλίας κατέληξε η ΣΟΒΙΕΤΙΑ που ταλαιπωρεί όλες και όλους μας εκτός από τους ¨επαγγελματίες επαναστάτες" που απέκτησαν γραφεία σε ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΚΤΑΣΕΙΣ με τον δήμο κλέφτη να τους παρέχει έως σήμερα ΦΩΣ - ΝΕΡΟ- ΤΗΛΕΦΩΝΟ! Σε εμάς δεν διαφεύγει το γεγονός πως ΟΛΟΙ οι σύλλογοι που συμμετέχουν στην πορεία είναι κομμουνιστικοί αυτοί που το αγνοούν ας αναμένουν τα αποτελέσματα των δημοτικών του 2028 όταν ακόμη ένας κεντροαριστερός ΔΗΜΑΡΧΟΣ και γιατί όχι και κομμουνιστής θα διαδεχτεί κάποιον που ήθελε να αφήσει ΕΡΓΑ πίσω του και όχι μπαζωμένα νταμάρια! Αυτά από εμάς καλή "επαναστατική γυμναστική" σε όσους συμμετέχουν σήμερα στην πορεία. Και ψήφο στις εθνικές εκλογές σε όσους δεν είναι διατεθειμένοι να δώσουν ΤΖΑΜΠΑ δημόσιες εκτάσεις σε βλαχοδήμαρχους. Ψήφο λοιπόν στη νυν κυβέρνηση της ΝΔ που με νομοθετική της ρύθμιση θωρακίζει την ΕΤΑΔ απέναντι στις δυσχέρειες που δεν την αφήνουν να αξιοποιήσει μια ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ που αποφέρει ελάχιστα ετήσια έσοδα σε ένα κράτος ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΟ. Τα αριστερά πειράματα τα πληρώσαμε ακριβά , σε αυτόν τον δήμο πανάκριβα αφού χάσαμε τις περιουσίες μας εξαιτίας των νοοτροπιών του ΤΖΑΜΠΑ που σε καπιταλιστικές κοινωνίες δεν υπάρχει. Αυτοί που σας έταζαν ΤΖΑΜΠΑ σας οδήγησαν στο χειρότερο τρίτο μνημόνιο και υπάρχουν και χειρότεροι από αυτούς οι κομμουνιστές που όπου επιβλήθηκαν δια της ΒΙΑΣ εξασφάλισαν ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΙΑ - ΠΕΙΝΑ και ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...