"Το ΧΑΛΙΚΑΚΙ είναι των Ηλιουλιτών! και όχι της ΕΤΑΔ και των Επενδυτών" μας πληροφορεί η αφίσα- κάλεσμα της παράταξης του κ. Παπαδάτου για το αυριανό "χάπενιγκ"!
Προφανέστατα ήθελαν να γράψουν Ηλιουπολιτών και έγινε λάθος από τη βιασύνη τους. Το βασικότερο λάθος βέβαια που κάνουν οι παρατάξεις και οι φορείς που καλούν σε ξεσηκωμό είναι πως η πόλη μας δεν βρίσκεται (ευτυχώς για εμάς ) στη δεκαετία του 1980 ,όταν με ανάλογα λαϊκιστικά συνθήματα έχτισαν πολιτικές καριέρες , όσοι γκρέμισαν τα δικά μας όνειρα να ζήσουμε σε μια σύγχρονη πόλη που δεν θα έχει να επιδείξει τους "αγώνες" χωρίς αντίκρισμα κατσαπλιάδων , και την πανθομολογούμενη παρανομία της ως ΜΟΝΑΔΙΚΑ "εύσημά' της , αλλά έργα πνοής, που θα μας έκαναν να κοιτάμε σήμερα κατάματα τους όμορους δήμους μας.
Τα συστημικά κόμματα που έδωσαν τα πάντα στην ΕΤΑΔ και στου ξένους δανειστές μας υλοποιούν σχέδιο ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ της χώρας θα βροντοφωνάξουν αύριο στο κέντρο της πόλης μας ΔΕΞΙΟΙ και ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ αφού ο λαϊκισμός δεν έχει κομματικά σύνορα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου