Με σχετική του ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο επικεφαλής της παράταξης "Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά" Τάσος Ευσταθίου δίνει συγχαρητήρια σε όσους συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης του Συλλόγου Αιτωλοακαρνανών Ηλιούπολης " Η Αγία Ελεούσα", και ιδιαίτερα στον πρόεδρο του συλλόγου κ. Θανάση Κουρέτση, που πραγματοποιήθηκε στα Πολυκλαδικά της πόλης μας.

Δείτε την σχετική ανάρτηση παρακάτω:



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου