
Παρακολουθήσαμε ίσως το πιο κατάπτυστο βίντεο που έχει αναπαραχθεί εδώ και δεκαετίες από μία ενημερωτική σελίδα που διεκδικεί θέση στην ενημέρωση της πόλης.
Με πρωτοφανή φασιστική διάθεση είδαμε κοντάρια στη συγκέντρωση για το Χαλικάκι με τα πρόσωπα των δημοτικών συμβούλων σαν να είναι επικηρυγμένοι επειδή «τόλμησαν» να ψηφίσουν σύμφωνα με την συνείδηση τους την αναβάθμιση μιας περιοχής που βρισκόταν εδώ και δεκαετίες στην απόλυτη στασιμότητα.
Η προσπάθεια απειλής εναντίον δημοτικών συμβούλων της σημερινής δημοτικής αρχής από οργανωμένες ομάδες που στόχο έχουν να προπαγανδίσουν με συντονισμένες ενέργειες θυμίζουν ναζιστικά καθεστώτα με οργανωμένη προσπάθεια δολοφονίας χαρακτήρων, δημιουργίας φόβου με αποτέλεσμα να υπονομεύεται η δημοκρατική αρχή.
Η προσπάθεια να σπείρουν κάποιοι το μίσος για συγκεκριμένους αιρετούς με την κατάφωρη καταπάτηση των δικαιωμάτων αποτελεί ντροπιαστική πράξη όχι μόνο για όσους κρατούσαν τα καδρόνια, αλλά και σημαντική παράλειψη που ισοδυναμεί με πράξη για όλους όσοι βρίσκονταν ανάμεσα στο πλήθος και επεδείκνυαν ανοχή σε μια αντιδημοκρατική έκφραση με παράλληλη προσπάθεια συκοφαντίας για εκείνους που τάχθηκαν υπέρ της προστασίας του δημοσίου και κοινωφελούς χαρακτήρα της περιοχής Χαλικάκι με την ανάπλαση της περιοχής ενάντια στη βία και την εγκληματικότητα που επικρατεί στην περιοχή.
Μαύρη μέρα με παρεμπόδιση της ελεύθερης δημοκρατικής έκφρασης δημοτικών συμβούλων, εξαπολύοντας συκοφαντίες με το να προσπαθούν να σπιλώσουν την πεντακάθαρη στάση μας σκίζοντας χαρτονομίσματα υπονοώντας υπόγειες συναλλαγές που δεν έχουν σχέση με μία πεντακάθαρη δημοτική αρχή.
Δεν ντράπηκαν για ανθρώπους που εκπροσωπούν τους δημότες για να βρεθούν στα κοντάρια, δεν ντράπηκαν για νέες γυναίκες, νέα παιδιά μορφωμένα που ασχολούνται με την τοπική αυτοδιοίκηση για να προσφέρουν στην πόλη τους, άνθρωποι με οικογένειες, αιρετοί που εκπροσωπούν τους θεσμούς που σπιλώνονται με αυτόν τον κατάπτυστο τρόπο.
Δεν θα τους κάνουμε την χάρη να ζήσουμε με τις απειλές τους και τις επικηρύξεις.
Να τον χαίρονται τον φασισμό τους!
Οφείλουν συγνώμη σε όλους όσοι παραπλανημένα έδωσαν το «παρών» και εξαναγκάστηκαν να ανεχτούν τα φασιστικά τους τερτίπια.
Λυπάμαι που το βίντεο αυτό αναπαράχθηκε από το σύνολο των media της πόλης και κάποιοι αναγκάστηκαν να το κατεβάσουν λόγω της συκοφαντικής δυσφήμησης που διέπραξαν και των αρνητικών σχολίων που εισέπραξαν από ανυποψίαστους δημότες και κατοίκους που τους στόλισαν με εύλογα σχόλια.
Στάθης Ψυρρόπουλος
Δήμαρχος Ηλιούπολης
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ: Το πρόβλημα δημοκρατίας που υπάρχει στο δήμο μας έχουμε ψέξει άπειρες φορές , μέσα από εδώ.Πρέπει να είναι αφελής κάποιος για να πιστεύει πως κάποιοι εξαναγκάστηκαν να ανεχτούν τα φασιστικά τερτίπια τους. Και δεν θεωρούμε τον δήμαρχο αφελή απλώς ευγενικό για να "τσουβαλιάσει" όσους δεν αντέδρασαν εάν και το όφειλαν. Εμείς ευγενικοί φυσικά και δεν είμαστε και θεωρούμε απαράδεκτο πως επικεφαλής παρατάξεων και κάποιος που μάλλον ντύθηκε ιερέας, ανέχτηκαν όλα τα παραπάνω. Όσοι είναι δημοκρατικοί πολίτες όπως ο υποψήφιος δήμαρχος Ηλιούπολης κος Παναγιώτης Πάσχος από νωρίς διέκριναν στο Χαλικάκι τι θα συμβεί στην πορεία αυτή , και δεν την ακολούθησαν. Το "καπέλωμά" της από τους "Ερυθρούς Χμερ" είχε διαφανεί, τα πανό τους αλλά και κάποια από τα συνθήματα τους είχαν αρχίσει να προοιωνίζουν τι θα επακολουθούσε. Προφανέστατα και το βίντεο δεν αναπαράχθηκε από το σύνολο των τοπικών ΜΜΕ, και δεν αναφερόμαστε στο δικό μας ιστολόγιο . Αναπαράχθηκε από εκείνα που έχουν ως πρότυπά τους αιμοσταγείς δικτάτορες και που και στο παρελθόν έχουν δείξει ΑΝΟΧΗ σε ανάλογα σοβαρά παραπτώματα αντιδημοκρατικών συμπεριφορών. Είναι αυτά που στηρίζουν δημοτικές παρατάξεις που κουβαλούν "αγανακτισένους πολίτες" στα δημοτικά συμβούλια θεωρώντας πως ο χώρος αυτός είναι γήπεδο και συμπεριφέρονται ως χούλιγκαν του "ιστορικού" σωματείου της πόλης μας! Ακόμα δεν έχουν κόψει "δοκάρια" γιατί οι εποχές δεν τους ευνοούν αλλά καλό θα ήταν οι αιρετοί της πόλης μας να αποφασίσουν τελικά εάν αποδέχονται τελικά την Αστική μας Δημοκρατία όπου οι εκλεγμένες πλειοψηφίες αποφασίζουν ή επιθυμούν να μετατρέψουν όπως πέτυχαν και στο παρελθόν την πόλη μας σε "ζούγκλα" για να επιβιώσουν τα "επαναστατημένα λιοντάρια" του 12%. Επειδή το γαϊτανάκι του λαϊκισμού είναι ατελείωτο , και επειδή κάποιοι για να διασωθούν πολιτικά επιχειρούν την όξυνση καλό θα ήταν να ληφθούν όλα τα αναγκαία μέτρα για να προασπιστεί το κύρος του δημοτικού συμβουλίου και των θεσμών οι "πλατείες των αγανακτισμένων" δεν ωφέλησαν τη χώρα μας και έχουν καταστρέψει κάθε προσπάθεια ανάπτυξης σε αυτό το δήμο!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου