Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

"'Έφυγαν από το βοτανικό οι κορμοράνοι και μάλλον εγκαταστάθηκαν στην Ηλιούπολη¨ το πιο εύστοχο σχόλιο που διαβάσαμε για τη χθεσινή "μεγαλειώδη" πορεία


Το ποιο εύστοχο σχόλιο που διαβάσαμε κάτω από  ανάρτηση για  την χθεσινή πορεία- διαμαρτυρία  1000 περίπου πολιτών  για το Χαλικάκι,  είναι ο τίτλος αυτής  της ανάρτησής μας. 

Οι 1000 αυτοί συνδημότες μας και πιθανόν  μερικές χιλιάδες ακόμη θεωρούν πως η επένδυση στο Χαλικάκι είναι ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ,  κάτι φυσικά που εμείς ως τοπικό ΜΜΕ δεν συμμεριζόμαστε. Σε κάθε περίπτωση επειδή το θέμα αυτό αποτελεί για εμάς κομβικής σημασίας μιας και κατοικούμε χρόνια στην υποβαθμισμένη περιοχή της Αγίας Μαρίνας,  δεν μπορούμε να εμμείνουμε στο αρχικό μας πλήρως αιτιολογημένο  ΟΧΙ για τη συγκεκριμένη συμφωνία , την οποία από την πρώτη στιγμή χαρακτηρίσαμε  επωφελή  για το δήμο μας. Μπορεί να μην την αξίζουν οι βλάχοι που ήρθαν από τα χωριά τους και κατέστρεψαν την πόλη μας υποκλέπτοντας ιδιωτικές περιουσίες και χτίζοντας σε αυτές αδιαφορώντας για τους κοινόχρηστους χώρους,  αλλά σίγουρα τα παιδιά που γεννήθηκαν και μεγάλωσαν εδώ , την αξίζουν. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...