Με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο γραμματέας της "Νέας Αριστεράς" κ. Γαβριήλ Σακελλαρίδης μας ενημέρωσε για τη συμμετοχή του στη χθεσινή πορεία - διαμαρτυρίας στη πόλη!
Ουδείς βουλευτής από τα κόμματα της κεντροδεξιάς συμμετείχε στο χθεσινό χάπενικγ εκτόνωσης αριστερών συλλογικοτήτων της πόλης μας,
Δεν νομίζουμε πως οι ΔΕΞΙΟΙ αναγνώστες μας θέλουν να μάθουν κάτι άλλο για τα χθεσινά "παρατράγουδα" που για πολλοστή φορά τα αντιμετώπισαν ως "κανονικότητα" όσοι θέλουν η πόλη μας να γυρίσει πίσω. Τα θέλω τους είναι δύσκολο να επιβεβαιωθούν, η Ελλάδα και η πόλη μας δεν αντέχει άλλα "πειράματα" και "επαναστάσεις" από αυτούς που την οδήγησαν στα σημερινά της χάλια!


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου