Σάββατο 27 Ιουνίου 2026

"Beef" Μπενά - Κόκλα με αφορμή τη στάση του ΕΝΑΚ στο θέμα με το Χαλικάκι- Ενώ συμφωνούν για τη μη επωφελή για αυτούς συμφωνία του δήμου μας με την ΕΤΑΔ για το ΧΑΛΙΚΑΚΙ αλληλοκατηγορούνται χωρίς λόγο!




Άμεση η αντίδραση του ΑΜΙΣΘΟΥ Ειδικού Συμβούλου σε θέματα καθημερινότητς και λειτουργίας της πόλης μας  & στελέχους του ΕΝΑΚ κ. Γιώργου Μπενά σε διαδικτυακή ανάρτηση του πρώην Αντιδημάρχου Ηλιούπολης κ. Παναγιώτη Κόκλα. 

Ο κος Κόκλας είχε αναρτήσει στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook το παρακάτω κείμενο




Όχι σε μεθόδους του παρελθόντος. Ναι στον πολιτικό πολιτισμό.
Η χθεσινή πορεία έστειλε το ξεκάθαρο "μήνυμα της"αλλά η ουσία δεν βρίσκεται στις ακρότητες. Δεν μου άρεσε η εικόνα των πλακάτ με τις φωτογραφίες των μελών της Διοίκησης που θυμίζουν παλαιότερες τακτικές στοχοποίησης, όπως και τα πεταμένα χαρτονομίσματα.
Ένα τόσο σοβαρό θέμα θέλει επιχειρήματα και όχι σόου.
Με προβληματίζει, επίσης, πολύ η στάση του ΕΝΑΚ. Αφού τα στελέχη της διαφωνούν κάθετα με τις επιλογές της Διοίκησης για το πάρκο, γιατί παραμένουν στις θέσεις τους και δεν παραιτούνται; Δεν γίνεται να πατάς σε δύο βάρκες ανάλογα με το τι σε συμφέρει πολιτικά… Δεν γίνεται να είσαι και με τον χωροφύλακα και με τον αστυφύλακα. Ας απαντήσουμε λοιπόν με πράξεις: Προτείνω να πάρουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ από ένα δέντρο από το δημοτικό φυτώριο που έχει εκατοντάδες και να κάνουμε μια ομαδική δενδροφύτευση στο Χαλικάκι.
Να το γεμίσουμε πράσινο, αποδεικνύοντας στην πράξη ποιοι το νοιάζονται επιβάλλοντας τον κοινωφελή και δημόσιο χαρακτήρα του.
Απαντάμε με πολιτισμό και δράση.
Όλοι μαζί μπορούμε…
ΟΧΙ ΝΟΙΚΙ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ!

Όπως ήταν φυσικό το "γάντι που πέταξε" ο κος Κόκλας το έπιασε αμέσως ο κος Γιώργος Μπενάς απαντώντας. 




Αγαπητέ φίλε Koklas Panagiotis
Διάβασα την ανακοίνωσή σου σχετικά με το πρώτο μέρος της τοποθέτησής σου για τη χθεσινή μεγαλειώδη πορεία. Η άποψή σου είναι απολύτως σεβαστή.

Με προβλημάτισε όμως ιδιαίτερα το δεύτερο σκέλος της τοποθέτησής σου, όπου αναφέρεσαι στη στάση του ΕΝΑΚ. Μάλιστα, προτρέπεις στελέχη που παραμένουν στις θέσεις τους και διαφωνούν με τους χειρισμούς στο θέμα με το χαλικάκι να παραιτηθούν. Αναφέρεις επίσης τη φράση «με ό,τι μας συμφέρει πολιτικά». Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς.

Ποιος είπε, φίλε Παναγιώτη, ότι ο Δήμαρχος και η διοίκηση έχουν το αλάθητο του Πάπα; Και ότι σε κάθε απόφασή τους, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για τη δημόσια περιουσία, όλοι οφείλουμε να συντασσόμαστε μαζί τους; Πού είναι γραμμένο αυτό;

Η διαφορετική άποψη και η διαφορετική σκέψη δεν είναι στοιχείο της δημοκρατίας;
Όταν το 2014 κατέβηκες με την παράταξη του Αναγνώστου, το 2019 με την παράταξη του Ευσταθίου, όπου και εκλέχθηκες δημοτικός σύμβουλος, και το 2020 μετακινήθηκες στην παράταξη του Χατζηδάκη, χωρίς «χρώματα και κόμματα», αναλαμβάνοντας μάλιστα και καθήκοντα άμισθου Αντιδημάρχου, τότε δεν θυμάμαι να ήσουν τόσο λαλίστατος. Ούτε όταν, όπως ξέρεις εσύ καλύτερα, σου έκλειναν τα μικρόφωνα στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Επίσης, δεν σε είδα τότε να εκδίδεις ανακοινώσεις για το ΕΝΑΚ, το οποίο συνεργάστηκε με την παράταξη του Χατζηδάκη, για το καλό της πόλης χωρίς όμως να δώσει ποτέ λευκή επιταγή σε κανέναν.
Και επειδή όλοι αντιλαμβανόμαστε και τον χρόνο και τον λόγο που γράφονται αυτά, αφού μεταξύ μας γνωριζόμαστε πολύ καλά, θα σε ρωτήσω ευθέως:

Μήπως βιάστηκες λίγο να δώσεις τα διαπιστευτήριά σου; Περίμενε λίγο ακόμη... Οβερ
Υ.Γ. 1)Κάποιοι έχουν το θάρρος να εκφράζουν καθαρά τη δική τους άποψη. Και κάποιοι άλλοι επιλέγουν να σχολιάζουν μόνο τις απόψεις των άλλων.
 
ΥΓ 2)Αν και με στεναχώρησες λίγο καμμία διάθεση αντιπαράθεση μαζί  σου και πάντα με αγάπη  για την ιστορία ποστάρω κάποιες φωτό επι του πεδίου στην πραγματική μάχη που κάποτε δώσαμε μαζί και όχι εκ του καναπέως μπροστά από οθόνες
Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι 

ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ: Ανούσια αντιπαράθεση ανάμεσα σε δύο συνδημότες μας που συνέδραμαν τη διοίκηση Γιώργου Χατζηδάκη,  που οι περισσότεροι θέλουμε να την ξεχάσουμε. Το ΕΝΑΚ επίσημα μέσω του επικεφαλής του κ. Δημήτρη Πανταζόπουλου πρότεινε τη λύση του δημοψηφίσματος για το θέμα με το Χαλικάκι,  και παρά την παρέμβαση του κ. Πανταζόπουλου προς το στέλεχός τους και Αντιδήμαρχο κ. Γιάννη Πούλο να μην ψηφίσει τη συμφωνία με την ΕΤΑΔ  ο τελευταίος την ψήφισε. Θα τους λέγαμε να τον διαγράψουν,  αλλά το ΕΝΑΚ δρα δημοκρατικά και το κάθε στέλεχος του έχει την δική του ΑΠΟΨΗ.  Άλλωστε από που να τον διαγράψουν αφού ΕΝΑΚ δεν υπάρχει,  το ποιο ικανό στέλεχός που πέρασε από την παράταξή τους έχει ήδη την δική του παράταξη την "Ηλιούπολη- Φωτεινή πόλη" και με το 12.7% που πήρε στις τελευταίες δημοτικές εκλογές ο κος Δημήτρης  Ευαγγέλου και δύο ακόμα μέλη της παράταξης είναι δημοτικοί σύμβουλοι και παλεύουν και αυτοί για να μην "ξεπουληθούν" οι αγώνες προηγούμενων διοικήσεων για το ΧΑΛΙΚΑΚΙ! Το ΕΝΑΚ με τον μοναδικό εκπρόσωπό του σε έμμισθη θέση ευθύνης στη σημερινή διοίκηση ΨΗΦΙΣΕ ΝΑΙ στη συμφωνία άρα το ΕΝΑΚ  για δεύτερη φορά μας φόρτωσε για όσους θεωρούν "ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ" τη συμφωνία του δήμου μας με την ΕΤΑΔ για το ΧΑΛΙΚΑΚΙ , μια κακή διοίκηση. Είναι κεντροαριστερή παράταξη το ΕΝΑΚ και δεν το συμπαθούμε , όπως άλλωστε δεν συμπαθούμε και καμία άλλη κεντροαριστερή παράταξη,  αφού παραμένουμε ΔΕΞΙΟ τοπικό ΜΜΕ. Δεν θέλουμε να τους αδικήσουμε όμως όταν ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ το κάνουν ΔΗΜΟΣΙΑ , και έχουν ακόμα κόσμο να στηρίξει ένα ΕΝΑΚ που για εμάς θα έπρεπε να κατεβαίνει ΑΥΤΟΝΟΜΟ στις δημοτικές εκλογές , να μη συμμετέχει σε διοικήσεις,  και να χρεώνεται τη ΦΘΟΡΑ αποφάσεων για τις οποίες δεν έχει καμία δυνατότητα να τις μπλοκάρει. Το ΕΝΑΚ όπως και όλες και όλοι μας κρινόμαστε καθημερινά από τους συνδημότες μας , που  ως πλειοψηφία είναι για εμάς οι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ υπεύθυνοι για την κατάντια της πόλης , αφού ψηφίσουν σε κάθε εκλογική δημοτική αναμέτρηση με βάση το προσωπικό τους συμφέρον. Έτσι και τώρα παρατηρούνται στο δήμο μας περιπτώσεις ΔΕΞΙΩΝ που δείχνουν αλλεργία στις επενδύσεις,  και ακολουθούν ΜΥΘΕΥΜΑΤΑ των αριστερών για τάχα ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ που μας ανήκει. Δεν μας ανήκει και αυτό είναι δίκαιο,  παρόλο που το ποιο δίκαιο και ηθικό θα ήταν να μην υφαρπαγεί από τους κληρονόμους ενός ιδιώτη που ευεργέτησε τον δήμο μας και να καταλήξει σήμερα λάφυρο στην ΕΤΑΔ.ΑΕ του Ελληνικού Δημοσίου και των ξένων δανειστών μας. Τα σοβαρά δυτικά κράτη όταν τους λείπουν εκτάσεις για να δημιουργήσουν δομές στους δήμους τους τις απαλλοτροιώνουν,  δεν βάζουν κατσαπλιάδες να τις κλέβουν ζητώντας μετά από μισό αιώνα να τους δοθούν τα "λάφυρα". Δεν ξέρουμε ή μάλλον δεν θέλουμε να πούμε εάν η σημερινή κυβέρνηση έχει τη διάθεση να αποδώσει με νομοθετική ρύθμιση ένα από τα "λάφυρα" το ΧΑΛΙΚΑΚΙ  χωρίς μίσθωμα στον κεντροαριστερό δήμαρχο της πόλης μας κ. Στάθη Ψυρρόπουλο ,αλλά εάν το πράξει μετά από 35 και χρόνια θα μας αναγκάσει να μην τους δώσουμε σε μερικούς μήνες ΨΗΦΟ  ανανέωσης για ακόμη μια κυβερνητική θητεία. Το συμφέρον της πατρίδας μπαίνει για εμάς πιο ΨΗΛΑ,  από τα μικροσυμφέροντα των δημοτών ενός δήμου που ζητάει να τον επιβραβεύσουν επειδή στο παρελθόν (τότε που η ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ ήταν ο κανόνας),  υπήρξε δήμος -κλέφτης. Η Πολιτεία πρέπει να καταδικάζει τέτοιες συμπεριφορές.  Τώρα εάν "τρίζουν τα κόκκαλα του Κιντή ή του Δελλαπόρτα" από μια σωστή απόφαση της Ελληνικής Πολιτείας,  δεν είναι για εμάς θέμα προς συζήτηση. Ο πρώτος μας ήθελε ΣΟΒΙΕΤΙΑ , και ο άλλος ήταν ο δοτός δήμαρχος της ΧΟΥΝΤΑΣ,  αυτοί που τους υμνούν φανταστείτε εσείς τι είναι! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...