ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Ενώ έχει απαντήσει ξεκάθαρα ο κ. Γιώργος Γιαννόπουλος εξακολουθούν οι μόνιμοι υβριστές όσων πολιτών δρουν προς το συμφέρον της πόλης να έχουν "απορίες" - Τι δεν καταλαβαίνουν;

Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2021

Ενώ έχει απαντήσει ξεκάθαρα ο κ. Γιώργος Γιαννόπουλος εξακολουθούν οι μόνιμοι υβριστές όσων πολιτών δρουν προς το συμφέρον της πόλης να έχουν "απορίες" - Τι δεν καταλαβαίνουν;



Αγαπητέ πρόεδρε του Δημοτικού Συμβουλίου της Ηλιούπολης, φίλε Παναγιώτη. Στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που έγινε την Πέμπτη στις 11/2 μέσω internet, παρακολούθησα την συνεδρίαση από το χωριό μου. Μόλις χθες σε ένα τυχαίο τηλεφώνημα μου μ 'έναν φίλο μου, Ηλιουπολίτη, μου είπε πως έχουν «ανάψει» τα ηλεκτρονικά μέσα δικτύωσης, με μια
«ανάρμοστη» και απρεπή, όπως συνηθίζουμε να λέμε, δήλωση και πως η περιρρέουσα ατμόσφαιρα την κάνει δική μου.
 
Κύριε πρόεδρε. Επειδή δεν έχω μάθει να κρύβομαι και να λέω τα πράγματα με το όνομα τους. Στην διάρκεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου, είχαν έρθει στο σπίτι μου, κάποιοι φίλοι. Αν, αν λέω, πάνω στην κουβέντα, ακούστηκε κάτι που προσέβαλε την Αριστερά και τον Κύριο Δημήτρη Ασβεστά, ζητάω ταπεινά συγνώμη. 

Τέτοιες εκφράσεις δεν τιμούν κανένα και ιδιαίτερα τους γονείς μου και επομένως και εμένα, που έχω δώσει τους αγώνες μου, για τον πολιτισμό και την πολιτική, τόσα χρόνια στη ζωή μου. 

Τιμώ την Αριστερά και όλες τις παρατάξεις του Δημοτικού Συμβουλίου, άσχετα με τις διαφωνίες μας, όπως και όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους και ιδιαίτερα τον Αγαπητό Δημήτρη Ασβεστά και τον φίλο Χρήστο Κοκοτίνη. 

Εκφράζοντας έτσι δημόσια τον πολιτικό πολιτισμό μας, πιστεύω ότι μπορούμε να προσφέρουμε κάτι, έστω και λιγοστό, στο καλό του Δήμου και των συμπολιτών μας. Σας ζήτω να δημοσιεύσετε την επιστολή μου, στην ιστοσελίδα του Δήμου μας και να σταλεί προσωπικά η δημόσια συγνώμη μου, στον κύριο Δημήτρη Ασβεστά και στην παράταξη του.

Την αγάπη και την εκτίμηση μου.
Γιώργος Γιαννόπουλος.
Ανεξάρτητος Δημοτικός Συμβουλος!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια: