Παρόλο που ο δήμος μας σφύζει από οικολογικές συλλογικότητες που επιθυμούν ακόμη και να γκρεμίσουν ένα ναό . Παρόλο που υπάρχει συλλογικότητα για την προάσπιση του ρέματος της Πικροδάφνης από "καταπατητές" οι οικοδομές στις παρόχθιες ζώνες του στέκουν "μεγαλοπρεπείς"!
Το ρέμα βρίσκεται στα χάλια που σας το παρουσιάζουμε σήμερα , όπως αναξιοποίητα μένουν εδώ και 40 χρόνια η πλειοψηφία των ακινήτων Νάστου που έγιναν ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΚΙΝΗΤΑ με εξαίρεση όσα το Ελληνικό Κράτος αξιοποίησε δημιουργώντας δομές όπως το Κέντρο Υγείας του δήμου μας. που η κυβέρνηση Μητσοτάκη ανακαινίζει πλήρως.Το ρέμα της Πικροδάφνης όπως βλέπετε και στο βίντεο που τραβήχτηκε στις 27/6/2026 είναι βρώμικο με γκράφιτι στα παγκάκια που είχαν τοποθετήσει σε αυτό προηγούμενες διοικήσεις του δήμου μας ,και σε καμία περίπτωση δεν είναι ελκυστικό ή χώρος αναψυχής για οιοδήποτε επισκέπτη.
Οι εικόνες ανεξέλεγκτης χωματερής με την εναπόθεση μπαζών έχουν μειωθεί , αλλά η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ παραμένει ένα ζητούμενο. Ό,τι έχει απομείνει και με δεδομένο το "σεβασμό" των συνδημοτών μας στη ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ θα καταντήσει όπως και τα υπόλοιπα δημόσια ακίνητα!
Πρόσφατα σας παίξαμε τα σπασμένα παγκάκια στην κεντρική πλατεία της πόλης μας, πριν λίγο καιρό σας δείξαμε τα πεταμένα ηλεκτρικά πατίνια του δήμου μας μέσα στο Ρέμα της Πικροδάφνης , χθες άλλο τοπικό site σας έδειξε ΔΗΜΟΣΙΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ πλησίον του Κέντρου Υγείας του δήμου μας που χρησιμοποιείται για "νεκροταφείο" αυτοκινήτων από αυτούς που τάχα σέβονται τη ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ. Ο δήμος Ηλιούπολης προφανέστατα και έχει ευθύνες για την παραβατικότητα των συνδημοτών μας αφού η ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ οδηγεί σε νέες καταστροφές και το "γαϊτανάκι" δεν έχει ΤΕΛΟΣ!
Η συνολική χρηματοδότηση που έχει εγκριθεί από την Περιφέρεια Αττικής για το μεγάλο Αντιπλημμυρικό έργο και την διευθέτηση του Ρέματος της Πικροδάφνης ανέρχεται σε 27 εκατομμύρια ευρώ! Από το 2021 υπάρχει απόφαση του ΣτΕ που έδινε τετράμηνη προθεσμία στη Διοίκηση ώστε να καταθέσει σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για το σύνολο του ρέματος, να καταγράψει και να κατεδαφίσει τα αυθαίρετα κοντά ή μέσα στην κοίτη του και να μην εκδώσει νέες οικοδομικές άδειες στις παρόχθιες ζώνες.
Τα σπίτια των συνδημοτών μας στις παρόχθιες ζώνες δεν έχουν ακόμα απαλλοτριωθεί και αποζημιωθεί , και δεν προβλέπεται να γίνει αφού σε προεκλογικές περιόδους καμία κυβέρνηση δεν θα προχωρούσε σε ενέργειες που δυσαρεστούν!
Δείτε ΕΔΩ και σχετικό βίντεο και θα επανέλθουμε
Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με μελέτη του υπουργείου Περιβάλλοντος (βάσει αεροφωτογραφιών του 1939), στην ιστορική κοίτη του ρέματος υπάρχουν σήμερα 41 πολυκατοικίες (3-7 ορόφων), 25 διώροφα κτίσματα, 85 μονοκατοικίες, 15 επαγγελματικοί χώροι, 11 βοηθητικοί χώροι, τρία γήπεδα μπάσκετ, δύο παιδικές χαρές, ένας φούρνος και ένα κέντρο νεότητας. Να σημειωθεί ότι τα περισσότερα αυθαίρετα βρίσκονται στον Δήμο Αγίου Δημητρίου, καθώς και στο ανώτερο τμήμα του Παλαιού Φαλήρου. Επίσης, 48 τμήματα οδών διέρχονται μέσα από την ιστορική κοίτη, ενώ 62 οικοδομικά τετράγωνα έχουν επεκταθεί μέσα στα όριά της. Να σημειωθεί ότι το ΣτΕ απέρριψε το φθινόπωρο του 2020 σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος με το οποίο επιχειρήθηκε η οριοθέτηση τμήματος μόνο του ρέματος (από την Ηλιούπολη έως τις εκβολές) με την ίδια αιτιολογία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου