Σάββατο 3 Αυγούστου 2024

Γιάννης Ταβουλάρης: Σας προσκαλώ να με τιμήσετε με την παρουσία σας και να περάσουμε μια τέλεια μουσική βραδιά.....


Καλησπέρα φίλοι μου σήμερα τελειώνει το μουσικό μας ταξίδι για αυτήν την σεζόν στο cine live stage..για εμένα είναι μια ιδιαίτερη μέρα η αποψινή βραδιά μας γιατί έχω την χαρά να σας παρουσιάσω το νέο μου τραγούδι με τίτλο Την Άκουσα σε στίχους του Αλεξάνδρου Μαυρίδη και μουσική Γιάννη Φουστέρη που κυκλοφορεί από την SPICY.. για αυτό σας προσκαλούμε απόψε στο τελευταίο live μας να μας τιμήσετε με την παρουσία σας και να περάσουμε μια τέλεια μουσική βραδιά και να ανανεώσουμε το ραντεβού μας από το φθινόπωρο …σας αγαπώ πολύ και σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που ήσασταν συνοδοιπόροι στο μουσικό μας ταξίδι και δημιουργήσαμε μαζί όμορφες αναμνήσεις

Γιάννης Ταβουλάρης 
Εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Ηλιούπολης για θέματα Πολιτισμού 

Ακούστε κάνοντας κλικ εδώ το νέο τραγούδι του Γιάννη Ταβουλάρη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Δημοσιεύουμε τους αριθμούς κυκλοφορίας των οχημάτων - μηχανημάτων που αγοράστηκαν για την Υπηρεσία Καθαριότητας επί Δημαρχίας Γιάννη Αναγνώστου

Συγκεκριμένα, ο στόλος των μηχανημάτων για την Υπηρεσία Καθαριότητας που προμηθεύτηκε η δημοτική αρχή επί δημαρχίας Γιάννη Αναγνώστου είναι ...