Η κυβέρνηση άκουσε τους "ψεκασμένους" και όχι τους επιστήμονες και αναμένεται έως τις 14 Μάϊου να ανοίξει και η εστίαση αφού άλλωστε χρήματα για επιδότηση ενοικίων δεν έχουν , ούτε άλλα 500αρικα για τους εργαζόμενους των οποίων οι επιχειρήσεις βρίσκονται σε υποχρεωτική αναστολή εργασίας.






































