Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2020

Το Δημαρχείο Γλυφάδας "ντύθηκε" με την ελληνική σημαία



Η γαλανόλευκη σε τεράστιες διαστάσεις "ντύνει" από σήμερα το Δημαρχείο Γλυφάδας ! Με πρωτοβουλία του Δημάρχου Γιώργου Παπανικολάου η ελληνική σημαία περιβάλλει το δημαρχιακό μέγαρο της πόλης μας, που τιμά την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου. "Η ελληνική σημαία από σήμερα στο Δημαρχείο Γλυφάδας, για τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου. Χρόνια πολλά Ελλάδα !", τονίζει ο Δήμαρχος Γλυφάδας Γιώργος Παπανικολάου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...