Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2020

Ωραίο το μήνυμα των αθλητών μας στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Παίδων στο Βόλεϊ


 Ακόμα μια ΝΙΚΗ κατέγραψε η ομάδα παίδων του ΓΣΗ στο βόλεϊ σήμερα σε αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος που πραγματοποιήθηκε στο γήπεδο Αρμενίων στη Νίκαια. 

Επικράτησε με 3-1 εκτός έδρας της Α.Ε Αρμενική. Αλλά αυτό δευτερεύων μπροστά στο αντιπολεμικό μήνυμα που πέρασαν οι αθλητές και των δύο ομάδων. 

Μπράβο στα παιδιά και τους προπονητές τους και φυσικά στους διοικούντες το τμήμα βόλεϊ της ομάδας μας. 

Σ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...