Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2019
Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019
Οι συμβάσεις του ΟΣΕ, οι «μίζες» και ο Σίκατσεκ
TΑΣΟΣ ΤΕΛΛΟΓΛΟΥ
Καθ’ οδόν προς την Αυστρία, ο κεντρικός μάρτυρας στην υπόθεση Siemens, Ράινχαρντ Σίκατσεκ, μαθαίνει ότι η Εισαγγελία Εφετών της Αθήνας έχει εκδώσει ευρωπαϊκό ένταλμα και συνεπώς δεν είναι σε θέση να ταξιδέψει σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα. Αυτό εκπλήσσει τον Γερμανό πληροφοριοδότη της Εισαγγελίας του Μονάχου για ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα στην Ευρώπη, καθώς οι Ελληνες εισαγγελείς τού είχαν εγγυηθεί ότι δεν θα εδιώκετο.
Καθ’ οδόν προς την Αυστρία, ο κεντρικός μάρτυρας στην υπόθεση Siemens, Ράινχαρντ Σίκατσεκ, μαθαίνει ότι η Εισαγγελία Εφετών της Αθήνας έχει εκδώσει ευρωπαϊκό ένταλμα και συνεπώς δεν είναι σε θέση να ταξιδέψει σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα. Αυτό εκπλήσσει τον Γερμανό πληροφοριοδότη της Εισαγγελίας του Μονάχου για ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα στην Ευρώπη, καθώς οι Ελληνες εισαγγελείς τού είχαν εγγυηθεί ότι δεν θα εδιώκετο.
Γιώργος Χατζηδάκης - Ευάγγελος Γεωργάκης στο ίδιο έργο θεατές;
Ο Χατζηδάκης θυμίζει πολύ τον Ευάγγελο Γεωργάκη και οι δύο έφυγαν από τους συνδυασμούς τους και πορεύθηκαν με άλλους κατηγορώντας για διαφθορά τις διοικήσεις που υπηρέτησαν. Στην περίπτωση του Ευάγγελου Γεωργάκη η ιστορία δικαίωσε τον Θεόδωρο Γεωργάκη και ΟΛΟΙ πλέον θυμόμαστε τις ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ του Ευάγγελου Γεωργάκη που ποτέ δεν αποδείχθηκαν.
Το σκάνδαλο των 5 υπουργών στην σύμβαση 994 του ΟΣΕ
Της ΑΡΙΣΤΕΑΣ ΜΠΟΥΓΑΤΣΟΥ ( Το κείμενο γράφτηκε από την αείμνηστη συνάδελφο στις 3 Μαρτίου 2011)
Σε «αδίκημα διαρκείας», που διατρέχει τις θητείες πέντε υπουργών Μεταφορών (ή Υποδομών) των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ., εξελίχθηκε τελικά η σύμβαση 994 του ΟΣΕ για τον προαστιακό σιδηρόδρομο με την εργοληπτική τρόικα Siemens - ΑΚΤΩΡ - ΤΕΡΝΑ.
Χρ. Βερελής, Μιχ. Λιάπης, Κ. Χατζηδάκης, Δ. Ρέππας, Ευρ. Στυλιανίδης Το κακό άρχισε επί υπουργικής θητείας Χρ. Βερελή, όταν ο εποπτευόμενος απ' αυτόν ΟΣΕ προκήρυξε το έργο με διάτρητη διακήρυξη και μόνο με εθνικούς πόρους. Το έργο κατακυρώθηκε το 2003. Η Εξεταστική Επιτροπή για το σκάνδαλο της Siemens αποδίδει στον πρώην υπουργό την κατηγορία της ζημίας του Δημοσίου εξαιτίας πλημμελούς εποπτείας της διαχείρισης της περιουσίας του ΟΣΕ από μέρους του και προτείνει περαιτέρω διερεύνηση των ευθυνών του.
Σε «αδίκημα διαρκείας», που διατρέχει τις θητείες πέντε υπουργών Μεταφορών (ή Υποδομών) των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ., εξελίχθηκε τελικά η σύμβαση 994 του ΟΣΕ για τον προαστιακό σιδηρόδρομο με την εργοληπτική τρόικα Siemens - ΑΚΤΩΡ - ΤΕΡΝΑ.
Χρ. Βερελής, Μιχ. Λιάπης, Κ. Χατζηδάκης, Δ. Ρέππας, Ευρ. Στυλιανίδης Το κακό άρχισε επί υπουργικής θητείας Χρ. Βερελή, όταν ο εποπτευόμενος απ' αυτόν ΟΣΕ προκήρυξε το έργο με διάτρητη διακήρυξη και μόνο με εθνικούς πόρους. Το έργο κατακυρώθηκε το 2003. Η Εξεταστική Επιτροπή για το σκάνδαλο της Siemens αποδίδει στον πρώην υπουργό την κατηγορία της ζημίας του Δημοσίου εξαιτίας πλημμελούς εποπτείας της διαχείρισης της περιουσίας του ΟΣΕ από μέρους του και προτείνει περαιτέρω διερεύνηση των ευθυνών του.
Το σκάνδαλο του ΟΣΕ- Τι έγραφαν τα τότε έγκριτα ΝΕΑ για τον Κωστή Χατζηδάκη
Ο κ. Σπύρος Γιακουμάκης γράφει για το σκάνδαλο του ΟΣΕ: 26 Ιουλίου 2008
Ο κ. υπουργός των Μεταφορών δήλωσε λυπημένος αλλά και δείχνοντας αποφασισμένος πως «δεν θα επιτρέψουμε σε ορισμένους να βάλουν το δάχτυλο στο βάζο με το μέλι του... ΟΣΕ». Τελικά, τι από τα δύο συμβαίνει; Ο ΟΣΕ έχει... μέλι ή τελικά ισχύει πρόσφατη δήλωση του ίδιου υπουργού ότι μόνο ένας τρελός για δέσιμο θα τον αγόραζε! Και κάτι ακόμη. Η κυβέρνηση της Ν.Δ. πότε έγινε κυβέρνηση; Χθες ή τεσσεράμισι χρόνια πριν; Και στη διάρκεια όλων αυτών των χρόνων, τώρα κατάλαβαν ότι υπάρχουν “τρωκτικά” (δικά τους, διότι αυτοί κυβερνούν) που λυμαίνονται τον Οργανισμό;
Ο κ. υπουργός των Μεταφορών δήλωσε λυπημένος αλλά και δείχνοντας αποφασισμένος πως «δεν θα επιτρέψουμε σε ορισμένους να βάλουν το δάχτυλο στο βάζο με το μέλι του... ΟΣΕ». Τελικά, τι από τα δύο συμβαίνει; Ο ΟΣΕ έχει... μέλι ή τελικά ισχύει πρόσφατη δήλωση του ίδιου υπουργού ότι μόνο ένας τρελός για δέσιμο θα τον αγόραζε! Και κάτι ακόμη. Η κυβέρνηση της Ν.Δ. πότε έγινε κυβέρνηση; Χθες ή τεσσεράμισι χρόνια πριν; Και στη διάρκεια όλων αυτών των χρόνων, τώρα κατάλαβαν ότι υπάρχουν “τρωκτικά” (δικά τους, διότι αυτοί κυβερνούν) που λυμαίνονται τον Οργανισμό;
Πως ο Κωστής Χατζηδάκης και η κυβέρνηση Καραμανλή βούλιαξαν τον ΟΣΕ
Η αρχή του τέλους για το ξεπούλημα του ΟΣΕ στους Ιταλούς!! Η κρατικοποίηση του Οργανισμού από τον Κώστα Καραμανλή και τον τότε υπουργό Κωστή Χατζηδάκη οδήγησε σε νέα τεράστια ελλείμματα και την οριστική χρεοκοπία του οργανισμού. Το σκάνδαλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έμεινε ατιμώρητο από την μετέπειτα κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου αλλά οδήγησε στην οδυνηρή
ήττα στις εκλογές του 2009. Κάποιοι επιχαίρουν για την συμμετοχή τους σε αυτό το εγχείρημα ΕΝΩ θα έπρεπε τουλάχιστον να σιωπούν. Κρίμα για τη ΝΔ που εξακολουθεί και έχει ακόμα στις τάξεις της ως αντιπρόεδρο τον Κωστή Χατζηδάκη. Κρίμα για όσους τον ψηφίζουν και ακόμα πιο κρίμα εάν μετά τις προσεχείς εκλογές βρεθεί στη θέση υπουργού. Ο κ. Χατζηδάκης τολμάει και μιλάει για ελεύθερη αγορά την ώρα που υπηρέτησε την πιο καταστροφική κρατικοποίηση οργανισμού. Δεν είναι απλά καιροσκόπος αλλά και παντελώς άχρηστος!!!
Εάν ανατρέξει κάποιος στον τύπο της εποχής διαβάζει:
Σκάνδαλο ΟΣΕ
Υπέρβαρες αμαξοστοιχίες με παραποιημένα παραστατικά επιφέρουν οικονομική ζημία ύψους 1.300.000 ευρώ στον OΣE. H τιμή στην οποία αγόραζαν οι έμποροι τα παλαιά σίδερα (σκραπ) ήταν πάνω από 200 ευρώ τον τόνο. Η εταιρεία στην οποία έγινε η ανάθεση καταβάλλει μόλις 57 ευρώ ανά τόνο... Υπάλληλοι του ΟΣΕ πλαστογραφούσαν τις σχετικές συμβάσεις με στόχο το κέρδος από την παράνομη μεταφορά σκραπ.
Θέλετε να δείτε και ποιοι μετείχαν της διοίκησης τότε;
Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2019
Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019
Νέο site από τον συμπολίτη μας Γιάννη Γιαννόπουλο
Υπό την καθοδήγηση του συναδέλφου και συμπολίτη μας Γιάννη Γιαννόπουλου έρχεται νέο site από Δευτέρα 18/2/2019............. Καλοτάξιδο και ελπίζουμε να είναι διαφορετικό!!
Σ.Μ
Σ.Μ
Παλαιοκομματισμός είναι να συνεργάζεσαι με τους ιδεολογικούς σου αντιπάλους για την καρέκλα
Διαβάσαμε με ενδιαφέρον την μακροσκελή επιστολή του κ. Σεφτελή, περιμέναμε να μας ανακοινώσει την επιλογή του για τις προσεχείς δημοτικές εκλογές , με ποιο "σχήμα" θα κατέβει τελικά , τι πρεσβεύει και κυρίως για να αλιεύσουμε καμία καταγγελία για την νυν δημοτική αρχή που θα μας τραβούσε το ενδιαφέρον.
Πολλοί ήδη έχασαν τον ύπνο τους - Τζάμπα διαφήμιση για όλους τους υποψηφίους από το ilioupolinews.gr
Μπαίνοντας σήμερα να διαβάσω ειδήσεις για την πόλη από το αγαπημένο μου πέφτω πάνω σε μια είδηση που θα στεναχωρήσει πολλούς. Το νέο site αποφάσισε πως θα παρέχει δωρεάν διαφήμιση σε όσους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους θα θελήσουν να επικοινωνήσουν μαζί του. Πολύ καλή είδηση και μάλιστα μία μέρα μετά την επίθεση που δέχθηκα από το αριστερό site Ηλιούπολη για Όλους πως τάχα έχω πάρει διαφήμιση από καταστήματα της περιοχής.
Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019
Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019
Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019
Ξεκινά Η Ανάπλαση Της Λεωφόρου Ειρήνης Στην Ηλιούπολη
Διαβάζουμε στο ilioupolinews.gr
Οι τελευταίες υπογραφές μπήκαν σήμερα το πρωί στο δημαρχείο Ηλιούπολης για την ανάπλαση του κεντρικότερου δρόμου της Ηλιούπολης.
Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019
Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2019
Απάντηση σε αναγνώστη μας
Αγαπητέ αναγνώστη το κείμενο γράφει πως: "Η συνθήκη των Πρεσπών θα γραφτεί με μαύρα γράμματα στην Ελληνική Ιστορία και όλοι εμείς που σκεφτόμαστε εθνικά θα βρεθούμε ως "μειοψηφία" αλλά στην ουσία ως μια μεγάλη πλειοψηφία πάνω από 60% του ελληνικού λαού που θα υποστούμε τις συνέπειες όσων το 2015 ψήφισαν τον ΣΥΡΙΖΑ για να μας σώσει από τους "γερμανοτσολιάδες" που μας έβαλαν ΕΝΦΙΑ στην ακίνητη περιουσία μας.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Εμφανιζόμενη ανάρτηση
Δημοσιεύουμε τους αριθμούς κυκλοφορίας των οχημάτων - μηχανημάτων που αγοράστηκαν για την Υπηρεσία Καθαριότητας επί Δημαρχίας Γιάννη Αναγνώστου
Συγκεκριμένα, ο στόλος των μηχανημάτων για την Υπηρεσία Καθαριότητας που προμηθεύτηκε η δημοτική αρχή επί δημαρχίας Γιάννη Αναγνώστου είναι ...