
Απίστευτο συμβάν ανάμεσα σε ανήλικους σημειώθηκε το βράδυ της περασμένης Τετάρτης σε γειτονιά της Ηλιούπολης . Θύμα ένα 14χρονο αγόρι και θύτες τρεις ανήλικοι!

Στις ευρωπαϊκές καλένδες παραπέμπει η παράταξη του κ. Αραμπατζή το θέμα του ηλεκτροφωτισμού της πόλης και μιλάει για εξοικονόμηση πόρων χωρίς να αποκαλύπτει πως επιθυμεί τον δανεισμό του δήμου μας μια πρόταση δηλαδή ίδια με της προηγούμενης διοίκησης που κρίθηκε στις κάλπες του 2019.
Φορτηγό εταιρίας "κύλησε" και παραλίγο να έχουμε σοβαρό θέμα έξω ακριβώς από την Εκκλησία της Αγίας Μαρίνας Ηλιουπόλεως.
Δεν υπάρχει υπερκοστολόγηση του μελετητή για τον ηλεκτροφωτισμό της πόλης τόνισε ο δήμαρχος Ηλιούπολης κ. Γιώργος Χατζηδάκης απαντώντας στους ψιθύρους που προφανέστατα και δεν έγραψε κανένα site της πόλης αλλά μάλλον ο κος Κουρής διαβάζει τους Δριμυλήδες.
Ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος κος Καλούδης είπε μια αλήθεια που δύσκολα αντιλαμβάνονται όσοι έχουν ιδεοληψίες .
Ο κος Σόφης τοποθετείται για το θέμα του ηλεκτροφωτισμού της πόλης μας έχοντας πίσω του αφίσα με τον στυγνό δολοφόνο δικτάτορα Στάλιν και φυσικά όσο συμπαθής και να μας είναι το θεωρούμε απαράδεκτο.
Με ΣΕΑ τελικά ο ηλεκτροφωτισμός της πόλης ενώ ακούσαμε τάχα κεντροδεξιές παρατάξεις να ζητούν να συντηρούν ένα δίκτυο φωτισμού led την στιγμή που κάνουν δύο εβδομάδες να αλλάξουν μια απλή λάμπα.






"Δεν κομίζω γλαύκα εις Αθήνας" λέγοντας πως ο οιοσδήποτε που έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο μπορεί να μάθει τις θέσεις όλων των διαδικτυακών ΜΜΕ και την απήχηση που αυτά έχουν σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Και όμως η γη παραμένει επίπεδη για κάποιους και θεωρούν ηλίθιους όλους εσάς που εμβολιαστήκατε αλλά δεν γίνατε ΜΑΓΝΗΤΕΣ!
Παρόλο που διαφωνούμε στα βασικά ( Δημόσια Περιουσία, ΚΥΤ Υμηττού , κ.ο.κ) χαιρόμαστε που επιτέλους η πόλη θα έχει και δεύτερο δεξιό τοπικό ΜΜΕ πέρα από το δικό μας.
Για πρώτη φορά μετά από 12 χρόνια η κυβέρνηση της ΝΔ θα προσλάβει 11.700 μόνιμους εκπαιδευτικούς που θα είναι στις θέσεις τους από την 1η Σεπτεμβρίου 2021 αλλά οι κομμουνιστές της πόλης παλεύουν να καταργήσουν το Νομοσχέδιο για την Παιδεία που για πρώτη φορά βάζει ΤΕΛΟΣ στους μπαχαλάκηδες και τους αιώνιους φοιτητές.

"Τσουχτερά" πρόστιμα σε όσες επιχειρήσεις έχουν υπεράριθμους πελάτες και όρθιους από τις 8/7/2021 ανακοίνωσε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων κ. Νίκος Χαρδαλιάς.
Δεν εμπιστεύονται τα ΜΜΕ , δεν εμπιστεύονται την πλειοψηφία των επιστημόνων που μιλάνε για την αναγκαιότητα των εμβολιασμών δεν προτείνουν καμία υλοποιήσιμη λύση απλώς να αγοράσουμε φάρμακα και να γεμίσουμε όλα τα νοσοκομεία της χώρας αλλά διαμαρτύρονται επειδή δεν ακούμε την άλλη άποψη!
Θα περιμένουμε φυσικά να ακούσουμε τις αιτιάσεις τις αντιπολίτευσης στο δημοτικό συμβούλιο της Πέμπτης για τον ηλεκτροφωτισμό αλλά έως τότε θα γράψουμε ΑΛΗΘΕΙΕΣ που έχουν κόστος κυρίως για εμάς ως τοπικό ΜΜΕ αφού κάποιοι όσες μ@λ@κιες και εάν κάνουν είναι έτσι διαμορφωμένη η τοπική κοινωνία που θα εξακολουθούν να έχουν θέσεις ευθύνης ιδίως όσο οι πολλοί πιστεύουν τους ΜΥΘΟΥΣ της Αριστεράς ή τις φαντασίες των χουντικών που κάνουν πάρτι στην πόλη μαζί με ρασοφόρους που ήδη θα έπρεπε να έχουν ξυριστεί αφού οι δικές τους θέσεις είναι εκ διαμέτρου αντίθετες με την επίσημη Ελλαδική Εκκλησία , και δεν συνάδει η ΗΘΙΚΗ τους με όσα διδάσκει ο Χριστιανισμός ακόμα και ο Ορθόδοξος!

Μαθήματα Ιστορίας από τον κο Σταματόπουλο που αγνοεί πως όλοι οι ήρωες της επανάστασης που επικαλείται ήταν μέλη κομμάτων όπως το Ρωσικό , το Αγγλικό και το Γαλλικό δεν μπορεί να δεχθεί ουδείς λογικός άνθρωπος.
Με τους "κακομαθημένους" της Τοπικής Αυτοδιοίκησης θα συνομιλήσει διαδικτυακά σήμερα ο πρωθυπουργός της χώρας Κυριάκος Μητσοτάκης δηλαδή την Ένωση Περιφερειών Ελλάδος και την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος με τηλεδιάσκεψη στις 12:30 μμ και φυσικά θέμα της συζήτησης θα είναι οι εξελίξεις για την πανδημία και φυσικά η πορεία των εμβολιασμών.


Ωραία φωτογραφία ανέβασε σε ομάδες του facebook συνεργάτιδα site της πόλης, για να ειρωνευτεί την πραγματικότητα. Ποιο πολύ όμως μας άρεσαν τα 4 like κάτω από την ανάρτησή της στα social media , αφού κάποιοι θεωρούν πως με αυτά θα βγάλουν το μένος τους εναντίον μας επειδή γράφουμε αλήθειες. Και βέβαια χαιρόμαστε ιδιαίτερα που αυτές οδήγησαν σε κάποιου είδους "κάθαρση" αναμένοντας αυτή της Δικαιοσύνης. Και όλα να τα πουλήσουν δεν ξεγελούν τις Αρχές , βλέπετε όλοι οι αστυνομικοί δεν είναι επίορκοι όπως αφελώς πίστευαν.
Τέλος οι ανεμβολίαστοι σε κλειστούς χώρους από τις 15 Ιουλίου εκτός και προσκομίσουν ΑΡΝΗΤΙΚΟ rapid test ή μοριακό και υπάρχουν επιχειρηματίες που δέχονται να έχουν μικτούς χώρους στις επιχειρήσεις τους.

Ένα site ή ιστολόγιο με θέματα της Ηλιούπολης είναι λογικό να έχει σταθερούς και μόνιμους αναγνώστες πολίτες που κατοικούν ή επιχειρούν στην πόλη.

Φωτογραφία από χθεσινή εκδήλωση της ΔΗΜ ΤΟ ΝΔ Βάρης - Βούλας - Βουλιαγμένης όπου παρέστη μεταξύ άλλων ο υπουργός Εσωτερικών κος Μάκης Βορίδης αλλά και ο Αντιδήμαρχος Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Δημοτικής Αστυνομίας Ηλιούπολης κος Παναγιώτης Κόκλας.
Ο ηλεκτροφωτισμός της πόλης έπρεπε να είχε γίνει χθες, όμως αυτοί που τάχα ενδιαφέρονται για το καλό της πόλης θέλουν να συναποφασίσουν με την διοίκηση τον τρόπο, κάτι που δεν συμβαίνει πουθενά στον δυτικό κόσμο αφού για τον λόγο αυτό επιλέγουμε διοικήσεις για να υλοποιήσουν το πρόγραμμά τους. Με τις δικές τους "λογικές" δεν θα ήμασταν σήμερα μέλος της Ε.Ε και του ΝΑΤΟ και η πόλη δεν θα είχε ρεύμα εάν ο Θεόδωρος Γεωργάκης και η σοσιαλιστική τότε κυβέρνηση δεν έφτιαχναν το ΚΥΤ στον Υμηττό ακούγοντας όσους διέδιδαν και διαδίδουν fake news για τάχα επικινδυνότητά του. Και βέβαια το κάνουν θεωρώντας πως αφού στο παρελθόν κάποιοι κατέλαβαν την εξουσία πουλώντας λαϊκισμό αυτό μπορεί να συμβεί και πάλι.
Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...