ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Τα είπε όλα ο κος Καραβαγγέλης για την χθεσινή συνεδρίαση σε λιγότερο από ένα λεπτό!

Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2024

Τα είπε όλα ο κος Καραβαγγέλης για την χθεσινή συνεδρίαση σε λιγότερο από ένα λεπτό!

 

Πολλά γράφτηκαν και από εμάς για το χθεσινό δημοτικό συμβούλιο,  όμως η καλύτερη χθεσινή τοποθέτηση για όσα τραγικά συνέβησαν ,  ήταν του Αντιδημάρχου Καθαριότητας Ποιότητας Ζωής & Διαχείρισης Απορριμμάτων κ. Νίκου Καραβαγγέλη 

Στο χρόνο 6:36:30 του βίντεο που υπάρχει αναρτημένο εδώ  μέσα σε λιγότερο από ένα λεπτό ο Αντιδήμαρχος κατέδειξε την χθεσινή ΚΑΤΑΝΤΙΑ του δημοτικού συμβουλίου. 

Ο κος Καραβαγγέλης είπε: 

"Πριν κλείσει η βραδιά πραγματικά μία ευχή θα ήθελα να κάνω να μην ξαναγίνει τέτοια συνεδρίαση, τέτοιου επιπέδου. Πραγματικά δεν θέλετε να δείτε αύριο τα σχόλια που γίνονται από δημότες που παρακολουθούσαν έως τώρα το δημοτικό συμβούλιο. Εγώ δέχτηκα από κάποιον πολύ κοντινό μου μια απαξιωτική φράση την οποία δεν περίμενα ποτέ να την ακούσω και αυτό δεν αποτελεί μομφή ούτε για την κυρία πρόεδρο ούτε για το προεδρείο ούτε για όλους τους εκλεκτούς συναδέλφους. "Δεν αξίζετε να σας βλέπω και συμπεριλάμβανε και εμένα" (μου είπε το πολύ κοντινό μου πρόσωπο) . Για  αυτός σας παρακαλώ την επόμενη φορά πως μπορούμε να κάνουμε πολλή καλύτερη συνεδρίαση. Σας ευχαριστώ πολύ καληνύχτα" 

Δεν υπάρχουν σχόλια: