Συνέχεια παρεμβάσεων και βελτιώσεων στην είσοδο του Αθλητικού μας Κέντρου στην Αγία Μαρίνα ( Χαλικάκι ). Ευχαριστώ τον Φανης Γεννατος και την ομάδα του, για τα όμορφα λουλούδια που πρόσφεραν και φύτευσαν !!!
Εξαφανισμένος και κρυπτόμενος για να μην απαντήσει σε όσα δικαίως του καταμαρτυρούμε ο κατά φαντασίαν υποψήφιος δήμαρχος της πόλης μας κος Δημήτρης Μωραίτης συνεχίζει τις μόνιμες διακοπές του!


Ο οπαδός του κατά φαντασίαν υποψηφίου δημάρχου της πόλης μας κ. Δ Μωραίτη ο υμνητής δικτατόρων Κώστας Δήμου ανακάλυψε στα προπαγανδιστικά βιντεάκια του ΣΥΡΙΖΑ την "αλήθεια" για την κυβέρνηση της ΝΔ!
Με ικανοποίηση είδαμε πως η εταιρία που ανέλαβε στο να συνδράμει τον τομέα πρασίνου του δήμου μας είναι η αξιόπιστη εταιρία City Green του κ. Σατολιά.


Ο παραλογισμός της πρότασης του κ. Γαβριήλ Αραμπατζή που βέβαια αποτελεί "βόμβα" ανευθυνότητας αποτυπώνεται στην φωτογραφία από ψηλά του σχολικού συγκροτήματος που στεγάζει το 12ο δημοτικό σχολείο και το 12ο νηπιαγωγείο της πόλης μας.


Η παραπάνω φωτογραφία μας δείχνει τι πρέπει να αποφύγουμε για το μέλλον. Ο δοτός δήμαρχος της χούντας Κωνσταντίνος Δελλαπόρτας μαζί με τον "υπουργό" της δικτατορίας σε μια από τις "φιέστες" απείρου κάλλους που στήθηκαν στην πόλη μας την μαύρη επταετία.


Κάνοντας κλικ εδώ μπορεί ο καθένας να διαπιστώσει πως δεν είναι ΥΛΟΠΟΙΗΣΙΜΗ η πρόταση του κ. Αραμπατζή για επέκταση του υπάρχοντος Κοιμητηρίου.
Προφανώς και δεν περιμέναμε κάτι καλύτερο από τον κ. Δημήτρη Μωραίτη και το φασιστικό ιστολόγιό του . Αυτή την φορά στόχος τους ήταν οι ενδυματολογικές επιλογές του δημάρχου μας Γιώργου Χατζηδάκη σε μια φωτογραφία του με την κα. Πατούλη.

![]() |





Πολύ ανώτερη η Ηλιούπολη επικράτησε με 2-0 του Χαραυγιακού σε ένα παιχνίδι που κράτησε έως το 45ο λεπτό, σημείο που με ατομική ενέργεια του Γιώργου Γεμιστού προηγήθηκε στο σκορ η ομάδα του "Ήλιου".
Θέλουν να μας αφήσουν και χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα και ανέβηκαν σήμερα προς τον Υμηττό για να βροντοφωνάξουν κατά του ΚΥΤ που έγινε με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου.

Άλλη μία επιτυχημένη ομολογουμένως δουλειά της εταιρίας "Κήπων Οδός" που έστησε ένα Πασχαλινό χωριό στην κεντρική πλατεία της πόλης μας.
Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...