ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Φωτορεπορτάζ από τον απογευματινό μας περίπατο σε μια πόλη παντελώς παρατημένη στον τομέα της καθαριότητας

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2020

Φωτορεπορτάζ από τον απογευματινό μας περίπατο σε μια πόλη παντελώς παρατημένη στον τομέα της καθαριότητας




Οδός Σοφοκλή Βενιζέλου και προφανώς οι φωτογραφίες αποτυπώνουν μια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ που βιώνουν οι δημότες μας.

Μπορεί δήμαρχος και δημοτικές παρατάξεις να στηρίζουν τον αγώνα των υπαλλήλων της καθαριότητας να διατηρήσουν τον δήμο μας καθαρό αλλά είναι εμφανές πως αυτός δεν αποδίδει. 

Για εμάς ΞΕΚΑΘΑΡΑ δεν φταίει η δημοτική αρχή , ούτε η παρούσα ούτε η προηγούμενη αλλά ούτε και η παραπροηγούμενη. 



Όλοι οι δήμαρχοι πάσχιζαν για μια ΚΑΘΑΡΗ ΠΟΛΗ αλλά με λάθος συνταγή. Δεν θα επεκταθούμε αναμένουμε νέες κατάπτυστες ανακοινώσεις αλλά εμείς θα συνεχίσουμε να κάνουμε το ρεπορτάζ μας και θα απευθυνθούμε στη κεντρική κυβέρνηση για το χάλι . 


Άλλωστε τα εδώ "κεντροδεξιά στελέχη" πίνουν τσίπουρα με τους Αντιδημάρχους και έχουν δείξει πως βάζουν τις ΦΙΛΙΕΣ πάνω από το συμφέρον της πόλης σε μια σειρά θέματα. 




Δημόσια Περιουσία, ΚΥΤ στον Υμηττό κ.ο.κ .Συνεχίζουμε με όλες και όλους εσάς που είσαστε ευφυείς και δεν παραμυθιάζεστε από όσους θεωρούν πως συκοφαντώντας με θα βγάλουν άκρη. 


Άλλωστε για τα εδώ στελέχη της ΝΔ και το τι πρεσβεύουν το καθένα έχω αναφερθεί πολλές φορές . Και μόνο το γεγονός πως καμία από τις δύο κεντροδεξιές παρατάξεις δεν καταδίκασε την κατάπτυστη ανακοίνωση του ΣΕΔΗ μου λέει πάρα πολλά όπως και σε όσους με στηρίζουν. 


Γιατί χωρίς συμμαχίες προφανώς και ουδείς μπορεί να φέρει αποτέλεσμα. Ας μην ανησυχούν λοιπόν όσοι θεωρούν πως είμαι ΜΟΝΟΣ ποτέ δεν ήμουν και δεν θα είμαι. Άλλωστε εάν ήμουν θα με είχαν ήδη "ΛΙΩΣΕΙ" όσοι τάχα ενδιαφέρονται για το καλό της πόλης μας. 

Οι φωτογραφίες έχουν τραβηχτεί την Κυριακή 4 Οκτωβρίου και ώρα 19:03 



Σ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: