ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Μια καλή επιλογή από το ψηφοδέλτιο " Η Πόλη που Θέλω"

Τρίτη 30 Απριλίου 2019

Μια καλή επιλογή από το ψηφοδέλτιο " Η Πόλη που Θέλω"




Σύντομο Βιογραφικό

Γεννήθηκα το 1983 στην Ηλιούπολη Αττικής και κατοικώ στην Αγία Μαρίνα, Είμαι παντρεμένος και πατέρας ενός παιδιού 2,5 ετών . Είμαι Πτυχιούχος – αδειούχος Ηλεκτρολόγος Εγκαταστάτης κτηρίων, Βιομηχανικών χωρών και ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και κάτοχος πτυχίου Ραδιοερασιτέχνη κατηγορίας ένα (1) και μιλάω άριστα Αγγλικά.

Υπηρέτησα την Στρατιωτική μου θητεία στην Ελληνική Δύναμη Κύπρου ΕΛ.ΔΥ.Κ. και μου απονεμήθηκαν τιμητικές διακρίσεις Ευδόκιμης υπηρεσίας, καθώς και τιμητικό Διακεκριμένου Οπλίτη.

Εργάζομαι για 18 συναπτά έτη στον τομέα των κατασκευών με εξειδίκευση στις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις. Τα τελευταία 10χρονια είμαι στέλεχος στην διεύθυνση ανάπτυξης τεχνικής υπηρεσίας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας. Επιπλέον Ασχολούμαι ενεργά με θέματα Πολιτικής προστασίας – έρευνας και διάσωσης και ανήκω στην στελέχωση του Ινστιτούτου διαχείρισης ανθρωπογενών και φυσικών καταστροφών Ι. Δ. Α. Φ. Κ ως Υπεύθυνος Προγραμμάτων Πρόληψης – Οργάνωσης και Συντονισμού Διαχείρισης – Υλοποίησης Δραστηριοτήτων

Στον ελεύθερο μου χρόνο ασχολούμαι με το μπάσκετ και τις πολεμικές τέχνες καθώς και με το μαχητικό άθλημα Kick Boxing που είμαι κάτοχος μαύρης ζώνης.

Γιατί Βάζω Υποψηφιότητα

Ως ενεργός πολίτης και όχι σαν απλός θεατής ζω και γνωρίζω τα καθημερινά προβλήματα της πόλης μας και βάζω την υποψηφιότητα μου ως ΜΑΧΗΤΗΣ κάθε κατοίκου της Ηλιούπολης ώστε να εργαστώ δυνατά δίπλα τους δίνοντας λόγο στην φωνή τους και λύση στα προβλήματα τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: