Σάββατο 16 Μαρτίου 2024

ΚΕΕΠΕΑ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ: Ευχαριστούμε, για άλλη μια φορά το Δήμο Ηλιούπολης που.....



Οι Απόκριες είναι μια καλή ευκαιρία για να διασκεδάσουμε, να χορέψουμε και να φορέσουμε την αγαπημένη μας στολή.
Γι΄αυτό και εμείς ως Φορέας δεν χάνουμε ευκαιρία για χορό και διασκέδαση με τους φίλους μας.
Ευχαριστούμε, για άλλη μια φορά το Δήμο Ηλιούπολης που μας παραχώρησε το Α Κλειστό Γυμναστήριο για να διοργανώσουμε το μασκέ πάρτι.
Καλό Τριήμερο σε όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...