ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Επιθυμία μου είναι να αγκαλιαστεί το νέο site notianea.gr

Σάββατο 29 Ιουνίου 2019

Επιθυμία μου είναι να αγκαλιαστεί το νέο site notianea.gr

Φυσικά και δεν θα άφηνα αυτό το ιστολόγιο παντελώς ανενεργό όσο εσείς το στηρίζετε. Άλλωστε πορευτήκαμε μαζί για πάνω από 6 χρόνια με τις καλές αλλά και τις κακές μας στιγμές.
Παράπονο δεν έχω από την πλειοψηφία των συνδημοτών μου που στήριξαν το διαφορετικό και επέδειξαν πως μπορεί να επιβιώσουν έστω και "ερασιτεχνικά" όσοι κοντράρονται με ΜΥΘΟΥΣ και προκαταλήψεις διάχυτες στην Ελληνική κοινωνία για δεκαετίες. Έτσι και τώρα αλλά σε τελείως διαφορετική βάση θεωρώ πως θα στηρίξετε και το site "Notianea.gr" απλώς επειδή και εγώ συμμετέχω.

Γνωρίζετε πως έχω  λάβει όλες τις διαβεβαιώσεις πως θα εκφράζω ελεύθερα τις απόψεις μου στην ειδική στήλη - κατηγορία "Αρθρογραφία" αλλά παράλληλα θα έχω άποψη για το τι πρέπει να "τρέξει" το νέο μέσο αφού μόνο τύχη μπορεί να θεωρηθεί η συνεργασία μου με τον ιδιοκτήτη του μέσου που είναι ιδιαίτερα  επικοινωνιακός και ανοιχτός στον διάλογο.

 Έτσι και ενώ δειλά- δειλά έχουμε ξεκινήσει και κάνουμε όλες εκείνες τις βελτιώσεις που θα μας επιτρέπουν να κάνουμε την δουλειά μας ήδη έχουμε στήσει και μια νέα ομάδα στο facebook για τις φίλες και τους φίλους του νέου μέσου. Μπορείτε και εσείς να μας ακολουθείτε κάνοντας απλώς ένα like εδώ. 

Τις επόμενες μέρες θα έχουμε και άλλα να πούμε και θα τα λέμε και από εκεί αφού το μέσο για να πιάσει θέλει υπομονή και  συνεχή ενημέρωση για τα τεκταινόμενα σε μια σειρά από δήμους στους οποίους και θα δραστηριοποιείται. Πάντα βέβαια η Ηλιούπολη θα είναι η αγαπημένη μου αφού είμαι πολύ περήφανος που γεννήθηκα και μεγάλωσα σε αυτή την όμορφη πόλη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: