ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Παρουσία του Χατζηδάκη η κηδεία του πατέρα του Βασίλη Βαλασόπουλου αλλά το παραμύθι της αντιδημοκρατικότητας συνεχίζεται

Κυριακή 16 Ιουνίου 2019

Παρουσία του Χατζηδάκη η κηδεία του πατέρα του Βασίλη Βαλασόπουλου αλλά το παραμύθι της αντιδημοκρατικότητας συνεχίζεται


Πολλά fake news δημοσιεύονται πλέον και στα τοπικά ΜΜΕ στην προσπάθειά τους να φανούν αρεστοί στην νέα διοίκηση του δήμου που αναλαμβάνει από την 1η Σεπτεμβρίου.
"Επαναστάτες" μιας άλλης εποχής που την πλήρωσε πολύ ακριβά η πόλη μας αρθρογραφούν εξιστορώντας πότε τα "ανδραγαθήματά" τους που βούλιαξαν κυριολεκτικά την πόλη μας για δεκαετίες και πλέον εφευρίσκουν και "αποκλεισμούς" από μυστήρια της Εκκλησίας πιστοί στο δόγμα πως πες πες κάτι θα μείνει.

Στόχος τους να πλήξουν τον απερχόμενο δήμαρχο Βασίλη Βαλασόπουλο και να καταφέρουν να του αποσπάσουν δημοτικούς συμβούλους για να δημιουργήσουν την δική τους διοίκηση χωρίς να υπάρχουν "ενοχλητικοί" για ότι ακολουθήσει δημοτικοί σύμβουλοι. 

Όποιος "κεντροδεξιός" συνεργαστεί με την νέα διοίκηση με σκοπό να επαναλάβει τις "ιστορικές" στιγμές του 2006-2010, θα τον περιλάβουμε εμείς. Ήδη από τους 10 δημοτικούς συμβούλους των δύο "κεντροδεξιών" παρατάξεων δεν είναι διατεθειμένοι να ακολουθήσουν το "νέο σχήμα" παρά μόλις τρεις! 

Επομένως όλη η πίεση θα πέσει σε αυτούς της δημοτικής παράταξης "Πρώτα η Ηλιούπολη" που είναι και 13 και σίγουρα έχουν κάποιοι φιλικές σχέσεις με τον κ. Χατζηδάκη. Πρόκειται για μια διοίκηση ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ που την επέλεξε μόλις το 16% αυτών που ψήφισαν στον πρώτο γύρο και για αυτό έχει και μόλις 6 δημοτικούς συμβούλους. 

Έτσι ενώ ακόμα και ο νέος μας δήμαρχος Γιώργος Χατζηδάκης παρακολούθησε την κηδεία του πατέρα του Βασίλη Βαλασόπουλου, οι "οπαδοί" του είδαν πάλι αντιδημοκρατικές συμπεριφορές και "αποκλεισμούς".

Η δική μου άποψη είναι πως ο μακαρίτης δεν θα ήθελε στην κηδεία του κάποιους που αμφισβητούν ακόμα και τώρα την δημοκρατικότητα του γιου του και εάν είχαν λίγη ΤΣΙΠΑ οι ίδιοι ούτε θα πήγαιναν στην κηδεία ούτε θα προσπαθούσαν να εκμεταλλευθούν πολιτικά το γεγονός. 

Ευτυχώς που ο εκλιπών είχε γιο τον Βασίλη Βαλασόπουλο και όχι εμένα γιατί σίγουρα εγώ δεν θα επέτρεπα σε κανέναν υβριστή μου να έρθει τάχα να συμπαρασταθεί στον πόνο μου.

Άλλωστε η υποκρισία τους δεν έχει όρια και το φιλότιμο έχει χαθεί προ πολλού για αρκετούς "δημοκράτες" της πόλης μας.

Άσε που με τόσους σταλινοφασίστες μαζεμένους ο πατριώτης πατέρας μου θα είχε "αναστηθεί" για να τους κυνηγήσει όπως έκανε υπηρετώντας την στρατιωτική του θητεία στον Γράμμο. 

Σήμερα θα γιόρταζε και είμαι περήφανος για αυτόν και για την αταλάντευτη πορεία του. 

Για όσους αρέσκονται να παρακολουθούν τις κηδείες των γονιών αυτών που υβρίζουν εγώ  δεν έχω κάτι να πω , άλλωστε ήδη με εξώδικα με αναγκάζουν να ασχοληθώ επαγγελματικά με το χόμπι μου.

Μάλλον καλό μου κάνουν, θα το καταλάβουν και οι ίδιοι σε μερικούς μήνες. 

Δεν είχαμε γράψει ούτε λέξη για την απώλεια του δημάρχου Βασίλη Βαλασόπουλου για τον λεβέντη πατέρα του , το κάναμε γιατί γνωρίζουμε από τέτοιες απώλειες. Δεν θα ασχολούμασταν καν με τις μικροπολιτικές μικρότητες , αλλά δεν μπορούμε να μην καταδικάσουμε όσους τάχα θίγονται από τα γραφόμενά μας και παράλληλα μας ομιλούν για πολιτικό πολιτισμό!!

Οι οπαδοί του Στάλιν και του Τσαουσέσκου ομιλούν για πολιτικό ατόπημα!!

Πόση ακόμα υποκρισία να αντέξω; 

Σ.Μ

Δεν υπάρχουν σχόλια: