Τρίτη 10 Μαΐου 2022

Η ελληνική πρεσβεία άνοιξε πάλι τις πόρτες της στο Κίεβο


Σε μια κίνηση υψηλού συμβολισμού, η ελληνική σημαία κυματίζει πάλι σήμερα στο Κίεβο καθώς η ελληνική πρεσβεία άνοιξε πάλι τις πόρτες της στην πρωτεύουσα της Ουκρανίας. Επικεφαλής της ελληνικής πρεσβείας στο Κίεβο ως επιτετραμμένος τοποθετήθηκε ο Μανώλης Ανδρουλάκης, ο τελευταίος διπλωμάτης που έφυγε από τη μαρτυρική πλέον πόλη της Μαριούπολης.
Η Ελλάδα, μέσω της πρεσβείας της στο Κίεβο και του προξενείου στην Οδησσό, βρίσκεται δίπλα στην ομογένεια, αλλά και δίπλα στον ουκρανικό λαό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...