ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ για να μαθαίνετε όσα όλοι οι άλλοι σας κρύβουν....: Εκλογές για το σύλλογο εργαζομένων στο Γενικό Νοσοκομείο Νοσημάτων Θώρακος "Η Σωτηρία" στις 17-18/5/2022

Τρίτη 10 Μαΐου 2022

Εκλογές για το σύλλογο εργαζομένων στο Γενικό Νοσοκομείο Νοσημάτων Θώρακος "Η Σωτηρία" στις 17-18/5/2022

Κάντε κλικ στην εικόνα για να διαβάσετε τους υποψηφίους 


ΨΗΦΟΔΈΛΤΙΟ ΔΥΝΑΜΗΣ...
ΨΗΦΟΔΈΛΤΙΟ ΝΙΚΗΣ...
Όλοι μαζί μπορούμε....
Καλή επιτυχία σε όλους μας....
Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη σας!!!!
Πάμε δυνατά....

Κώστας Κουτρομάνος 
ΔΑΚΕ Γ.Ν.Ν.Θ.Α 

Συνάδελφοι,
Στις εκλογές του συλλόγου εργαζομένων του νοσοκομείου μας που θα πραγματοποιηθούν 17-18/5 δίνεται η δυνατότητα σε ΟΛΟΥΣ τους συμβασιούχους να ψηφίσουν αλλά και να είναι υποψήφιοι, κάτι το οποίο ήταν αίτημα χρόνων.
Στα 5 χρόνια που είμαι συμβασιούχος στο νοσοκομείο μας με την ειδικότητα του τραυματιοφορέα , υπήρξαν φορές που προσπάθησα να βοηθήσω, να ζητήσω, να διεκδικήσω, να δοθούν λύσεις σε προβλήματα των εργαζομένων και του νοσοκομείου μας, γνωρίζοντας αρκετά καλά τα προβλήματα της ειδικότητας μου αλλά και σχεδόν όλων των ειδικοτήτων και της λειτουργίας του νοσοκομείου λόγω της φύσης της εργασίας μου που δεν περιορίζεται αποκλειστικά σε ένα μόνο τμήμα όπως είναι το Τ.Ε.Π που ανήκω.
Οφείλω λοιπόν να ομολογήσω ότι σε πολλά θέματα είχα μια πόρτα ανοιχτή, ένα σημαντικό πρόσωπο που πάντα άκουγε προσεκτικά το θέμα που του έθετα και προσπαθούσε να δώσει λύση. Είναι το ίδιο πρόσωπο που μου έκανε την τιμή να με καλέσει μαζί του στον κοινό αγώνα που μας ενώνει όλους, συμβασιούχους και μόνιμους, για το καλό όλων των εργαζομένων και της εύρυθμης λειτουργίας του νοσοκομείου μας. Είναι ο πρόεδρος του συλλόγου μας Κώστας Κουτρομάνος .




Συνάδελφοι,
Δέχθηκα με χαρά και εκτίμηση την πρόταση του προέδρου μας να είμαι μαζί του. Θα είμαι και εγώ υποψήφιος μαζί με άλλους άξιους συναδέλφους που έχουμε συναντηθεί σε κοινούς αγώνες.
Με την υποψηφιότητα μου αυτή μου δίνεται η δυνατότητα να αγωνιστώ. Να αγωνιστώ τον δίκαιο και καλό αγώνα για όλους τους εργαζόμενους του νοσοκομείου μας.
Συνάδελφοι,
Πρέπει να λάβετε μέρος στις εκλογές. Είναι πολύ σημαντική για όλους η δυνατότητα που μας δίνεται μέσω του συλλόγου εργαζομένων για ένα καλύτερο εργασιακό μέλλον.
Σας ευχαριστώ



Βαγγέλης Μαρίνης.


Δεν υπάρχουν σχόλια: