ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Το "αντίο" του επικεφαλής της δημοτικής παράταξης " Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά" κ. Τάσου Ευσταθίου στον αδόκητο θάνατο της Σίας Μικρώνη

Παρασκευή 13 Μαΐου 2022

Το "αντίο" του επικεφαλής της δημοτικής παράταξης " Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά" κ. Τάσου Ευσταθίου στον αδόκητο θάνατο της Σίας Μικρώνη


Θέλω να πω και εγώ το δικό μου αντίο στη φίλη μου Σία Μικρώνη. Όταν ανέλαβα Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών επί Δημαρχίας Γιάννη Αναγνώστου, μου δόθηκε η ευκαιρία να τη γνωρίσω και σαν συνεργάτιδα διότι αυτή ήταν τότε προϊσταμένη του τμήματος πολεοδομίας.
Ένα έχω να πω, ήταν καθαρή, έντιμη, σοβαρή, δίκαιη και πάντα καλοπροαίρετη έναντι οποιουδήποτε. Κοίταγε πώς να είναι σωστή υπηρεσιακά αλλά και ανθρώπινη και να εξυπηρετεί τους δημότες.



Αυτό με έκανε να την εμπιστευτώ ακόμη περισσότερο από όσο όταν τη γνώριζα από πριν.
Για αυτό άλλωστε, όταν υπήρχαν δυσκολίες και προβλήματα στην Υπηρεσία, της ζητούσα τη γνώμη της και η οποία βέβαια την έδινε πρόθυμα, υπεύθυνα & χωρίς υστεροβουλία!!

Έτσι θα τη θυμάμαι για πάντα την Σία...

Καλό σου ταξίδι Σία

Σεβόμενος τη μνήμη της, "έκοψα" από τις φωτογραφίες όλους εμάς από τη Δημοτική Αρχή.
πρώτη φωτογραφία είναι από την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Τεχνικής Υπηρεσίας &
-Η δεύτερη είναι από την Τσικνοπέμπτη του 2010 με τους εργαζόμενους της Τεχνικής Υπηρεσίας μετά το τέλος του ωραρίου.

Τάσος Ευσταθίου 
Επικεφαλής Δημοτικής Παράταξης "Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά" 


Δεν υπάρχουν σχόλια: