Τρίτη 10 Μαΐου 2022

Τα συλλυπητήρια του Στάθη Ψυρρόπουλου για τον αδόκητο χαμό του Γιώργου Τσάμη


Με μεγάλη μου θλίψη και πόνο ενημερώθηκα πριν από λίγο για την απώλεια του φίλου, στελέχους της παράταξης μας και αντιπροέδρου του συλλόγου γονέων του 12ου δημοτικού σχολείου, Γιώργου Τσάμη.
Πραγματικά δεν έχω λόγια για να εκφράσω τα συναισθήματα μου για τον άδικο χαμό ενός νέου ανθρώπου, δραστήριου, καλού μου συνεργάτη στα πρώτα μου βήματα και σωστού οικογενειάρχη.
 
Αγαπούσε τα σχολεία της Ηλιούπολης και είχε πολλά όνειρα για την αναβάθμιση τους.

Καλό Παράδεισο Γιώργο μου!

Στάθης Ψυρρόπουλος
Επικεφαλής δημοτικής παράταξης "Πρώτα η Ηλιούπολη" 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Δημοσιεύουμε τους αριθμούς κυκλοφορίας των οχημάτων - μηχανημάτων που αγοράστηκαν για την Υπηρεσία Καθαριότητας επί Δημαρχίας Γιάννη Αναγνώστου

Συγκεκριμένα, ο στόλος των μηχανημάτων για την Υπηρεσία Καθαριότητας που προμηθεύτηκε η δημοτική αρχή επί δημαρχίας Γιάννη Αναγνώστου είναι ...