Παρασκευή 16 Απριλίου 2021

Η Αντιπεριφερειάρχης Αττικής Μαρία Κουρή μαζί με τον δήμαρχο της πόλης μας Γιώργο Χατζηδάκη και τον πρόεδρο του ΠΑΟΔΗΛ κ. Θέμη Γιαννόπουλο παρακολουθούν τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος Γυναικών στο Βόλεϊ



Στο Δημοτικό μας γυμναστήριο, Α' Ηλιούπολης, το πρώτο τους τρόπαιο στη διοργάνωση διεκδικούν, για ανάδειξη του Κυπελλούχου Ελλάδας στο βόλεϊ γυναικών για το 2021, ο Α.Ο. Θήρας και ο ΠΑΟΚ.
Καλό αγώνα !!!

Θέμης Γιαννόπουλος - Πρόεδρος ΠΑΟΔΗΛ 

Οι φωτογραφίες είναι από τον προσωπικό λογαριασμό στο facebook του προέδρου του ΠΑΟΔΗΛ κ. Θέμη Γιαννόπουλου 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...