
Ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε σήμερα Παρασκευή πως τα νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα της νόσου που καταγράφηκαν τις τελευταίες 24 ώρες είναι 21.102, εκ των οποίων 14 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας.

Πάνω από 300.000 ευρώ δίδονται κάθε χρόνο για μισθώματα ακινήτων, καύσιμα κίνησης οχημάτων που οδηγούν εθελοντές , τηλέφωνα, ακόμα και προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι προφανέστατα λόγος για εμάς να ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΜΕ πως με χορηγό τον δήμο Ηλιούπολης και την φαρμακευτική εταιρία Astrazeneca δεν ασχολούνται τουλάχιστον όλες και όλοι για το καλό της πόλης αλλά για την καταστροφή της! Ως τοπικό ΜΜΕ είμαστε υπέρ της ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ πρωτοβουλίας η οποία μπορεί να κάνει θαύματα εάν δρα χωρίς σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο δράσης στο οποίο όμως το γενικό πρόσταγμα θα έχουν ειδικοί. Κάθε φορά που η εκάστοτε διοίκηση ή κυβέρνηση δεν ακούει τους ειδικούς θα σπάει τα μούτρα της όπως θα συμβεί και με την πανδημία εάν κάποιοι για ψηφοθηρικούς λόγους ΔΕΝ τους ακούσουν!
.jpg)
Μετά την μαθητική παρέλαση της 25ης Μαρτίου το μαγαζί του συνδημότη μας κ. Κανέλλου Κωτσιόπουλου μετατράπηκε σε κέντρο συνάντησης δημοτικών συμβούλων από τρεις διαφορετικές δημοτικές παρατάξεις.






Το σημερινό πρωτοσέλιδο των ΕΝΕΡΓΩΝ ΦΑΣΙΣΤΩΝ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ προφανέστατα καταδεικνύει για ακόμη μια φορά τι ακριβώς πρεσβεύουν.

Άλλη μια πρωτοβουλία της δημοτικής παράταξης "Πρώτα η Ηλιούπολη" προς θετική κατεύθυνση την οποία ως τοπικό ΜΜΕ επικροτούμε για και τον λόγο αυτό προβάλλουμε.


Ο μπλε κάδος στην πόλη μας και η ταμπέλα που δείχνει τι ρίχνουμε μέσα σε αυτόν. Σίγουρα δεν ρίχνουμε ό,τι βλέπετε στην φωτογραφία και ακόμα πιο σίγουρα η εικόνα δεν μπορεί να αλλάξει όσο οι υπάλληλοι του τομέα καθαριότητας είναι λίγοι και διπλάσιοι ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να διοριστούν.






Στο πνεύμα της ημέρας και της "αντικειμενικής" ενημέρωσης οι ΕΝΕΡΓΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ είπαν να δημοσιεύσουν και την κατάπτυστη ανακοίνωση της Λαϊκής Συσπείρωσης Ηλιούπολης αφού ο Παττακός έχει πεθάνει και ποιος να έβγαινε τέτοια μέρα να βρίσει τους Αμερικανούς συμμάχους μας και το ΝΑΤΟ!


Ο συνδημότης μας Αχιλλέας Αδαμόπουλος που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του πολέμου στην Ουκρανία και καλύπτει μαζί με τον συνάδελφό του εικονολήπτη Φίλιππο Αλαβέρα και τον συνάδελφο δημοσιογράφο Λεωνίδα Καπερναράκο τον πόλεμο στην Ουκρανία μας έστειλε κάποιες φωτογραφίες που δείχνουν την απόλυτη καταστροφή που έχουν υποστεί το νοσοκομείο Μικολάϊβ με παιδιά στην Ουκρανία όπως και φρικτές εικόνες από διαλυμένα κτίρια στον δρόμο προς την Χερσώνα.
Εν μέσω οικονομικής κρίσης και συγκεκριμένα 26/11/2011 το νομικό πρόσωπο ΚΑ.ΦΑ.Δ.ΗΛ παραχωρεί έτσι όπως το είχε μισθωμένο το κτίριο επί της οδού Θέμιδος & Γληνού στο δήμο Ηλιούπολης το "ακίνητο" του επειδή για παιδικό βρεφονηπιακό σταθμό δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις σύμφωνα πάντα με την τεχνική υπηρεσία του δήμου μας.

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...