ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Με ανώνυμα "τρολ" εμείς δεν μασάμε - Βγάλτε άλλα "σαρανταπεντάρια" αυτά δεν βρίσκουν στόχο

Πέμπτη 29 Αυγούστου 2019

Με ανώνυμα "τρολ" εμείς δεν μασάμε - Βγάλτε άλλα "σαρανταπεντάρια" αυτά δεν βρίσκουν στόχο


Ενώ υπάρχουν ιστολόγια της πόλης που είναι ανώνυμα το "κλικ" στα μάτια των γνωστών "τρολ" υβριστών μου κάνει το δικό μου ιστολόγιο. Αυτό που από την πρώτη μέρα έχει όνομα επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας και όλα όσα θέλετε να μάθετε για κάποιον που ασχολείται με την δημοσιογραφία από το 1997!


Αλλά είπαμε άμα δεν χτυπήσεις τον πρώτο δεν θα πάρεις αναγνωρισιμότητα και δεν θα προσφέρεις και υπηρεσίες (κάκιστες κατά την γνώμη μου) στην δημοτική παράταξη την οποία στηρίζεις. Το θέμα είναι πως αρχίζεις και "χτυπάς" όχι εμένα που έχω συνηθίσει λόγω επαγγελματικής ενασχόλησης αλλά και πολίτες οι οποίοι απλώς εκφράζουν την γνώμη τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η δική σου "αλήθεια" θεωρείς πως είναι απόλυτη και ως νέος Πάπας του διαδικτύου απαξιώνεις (ή μάλλον έτσι νομίζεις) όσους έχουν διαφορετική άποψη. Στο στόχαστρό σου ατυχώς για σένα και αγαπημένες μου "Ηλιουπολίτισσες" που είχες την "ατυχία"  να μειώσει δημόσια. Γυναίκες για τις οποίες άφησες αστεία υπονοούμενα κοινέ συκοφάντη  πιστός στο δόγμα "Πες πες κάτι θα μείνει" του Γκαίμπελς

Για μένα προσωπικά δεν με ένοιαζε όταν σχεδόν καθημερινά προεκλογικά και μετεκλογικά έγραφες ότι φαντασία σου ερχόταν. Είναι μικρή η πόλη ,είμαστε όλοι μας γνωστοί και δεν έχω δει πως οι συνεχείς απαξιωτικοί του χαρακτηρισμοί πείθουν.

Αλλά επειδή το πράγμα ξεφεύγει καλό θα είναι να βγει καμία ανακοίνωση από όσους υποστηρίζεις Μια ανακοίνωση καταγγελίας της δράσης σου γιατί στο τέλος θα την πληρώσουν αυτοί.

Εάν νιώθουν πως μπορούν να "αντέξουν" το βάρος ας τον αφήσουν να συνεχίσει έτσι. Εμένα προσωπικά καλό μου κάνει η παρουσία ενός αριστερού τρολ  που βλέπει ΔΙΑΦΘΟΡΑ παντού εκτός από εκεί που υπάρχει.

Σ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: