Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2021

Πολλοί δεν πήγαν στο ετήσιο μνημόσυνο να τιμήσουν τους ήρωες που θυσιάστηκαν για να μην γίνουμε Σοβιετία

 


Η ΝΔ επιβάλλεται να έχει παρουσία σε κορυφαίο επίπεδο αφού οφείλει την ίδια την ύπαρξή της σε όσους τότε θυσιάστηκαν .

Πότε θα το καταλάβει επιτέλους  πως βρέθηκε στα έδρανα της Βουλής και συνεχίζει και είναι ισχυρή και σήμερα εξαιτίας εκείνων των ηρώων; 

Για όσους δεν γνωρίζουν ας το διαβάσουν τουλάχιστον από την ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ κάνοντας κλικ εδώ 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...