Το έργο αφορά την κατασκευή νέων πεζοδρομίων και προεξοχών «σταγόνες» στα όρια των οδοστρωμάτων της οδού Χρ. Σμύρνης με τις οδούς Ιουστινιανού και Σπ. Μήλιου και ιδιαίτερα στις ζώνες των διασταυρώσεων όπου έχουν παρατηρηθεί πολλά τροχαία ατυχήματα.
Πλην όμως το αποξηλωμένο τμήμα του δρόμου εμφανίζει τέτοια υψομετρική διαφορά σε σχέση με το εναπομείναν ασφαλτοστρωμένο, που το καθιστά επικίνδυνο για τα διερχόμενα οχήματα, ιδιαίτερα κατά τις νυκτερινές ώρες.
Δυστυχώς δεν υπάρχει επαρκής σήμανση και προστατευτικά σε όλα τα τμήματά του. Το βράδυ της Παρασκευής 29/4 δύο διερχόμενα δίκυκλα (ένα με διανομέα και ένα με ιδιώτη) στρίβοντας από την Τσαμαδού έπεσαν μέσα στο δεξιό αποξηλωμένο τμήμα της Σπ. Μήλιου και από τύχη δεν υπήρξε ατύχημα.
Επιπλέον, στην επικίνδυνη διασταύρωση της οδού Σπ. Μήλιου με την Χρυσοστόμου πολύ πριν την έναρξη των εργασιών (εδώ και μήνες) παραμένει εκτός λειτουργίας η παλλόμενη φωτεινή σήμανση , ενώ η πινακίδα του STOP είναι δυσδιάκριτη λόγω των αυτοκόλλητων που υπάρχουν πάνω σε αυτή.
Τελικά, υπάρχει αδιαφορία, αναλγησία , ανευθυνότητα ή και τα τρία μαζί;
Ποιος επιβλέπει και εξασφαλίζει ότι εφαρμόζονται και τηρούνται τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας σύμφωνα με το άρθρο 9 του Ν.2696/99
https://www.kodiko.gr/nomo.../document/46357/nomos-2696-1999
αλλά και με όσα προβλέπονται στην σχετική μελέτη
https://www.ilioupoli.gr/.../AM_Texn_9.../AM_Texn_9_2021.pdf
και στην σύμβαση του έργου ;
https://diavgeia.gov.gr/.../9%CE%A8%CE%93%CE%A9%CE%A9%CE...
Mέχρι την ολοκλήρωση του έργου, πρέπει να ληφθούν τα απαραίτητα και προβλεπόμενα μέτρα για την ασφάλεια των διερχόμενων οχημάτων και αυτονήτα να επαναλειτουργήσει η παλλόμενη φωτεινή σήμανση.
* Ο Νίκος Καραβαγγέλης είναι μέλος του ΔΣ του ΚΑΦΑΔΗΛ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου