Κυριακή 6 Μαρτίου 2022

"Ζούγκλα" το πάρκο επί των οδών Ηρώς Κωνσταντοπούλου και Γρίβα


 Τα παγκάκια έχουν καλυφθεί από το πράσινο αφού οι υπάλληλοι Πρασίνου τους δήμου μας προφανέστατα δεν επαρκούν , και ο δήμος μας δεν φροντίζει να δώσει αναθέσεις σε ιδιώτη ώστε να περιποιηθεί το πράσινο,  αναμένοντας μάλλον πως θα βρεθεί κυβέρνηση που θα προσλάβει εκατοντάδες εργαζομένους για την "Σοβιετία" μας. 

Ευχαριστούμε τον αναγνώστη και φίλο για τις φωτογραφίες και ευελπιστούμε οι αρμόδιοι να ενδιαφερθούν. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...