Για μια χούφτα συνδημοτών μας που τιμάει τους ανύπαρκτους αγώνες της φασιστεράς όλες και όλοι οι υπόλοιποι έχουμε πληρώσει πάνω από 10.000.000 ευρώ για το Μουσείο Εθνικού Διχασμού, όπου όσοι άτυχοι το επισκεφτούν μαθαίνουν πως ο Άρης Βελουχιώτης πολέμησε για την Ανεξαρτησία της χώρας μας!







































