Καλό είναι να ενημερώνονται οι δημότες μας και για αυτά .
Αφού προφανώς και ο δήμος μας είναι ο καλύτερος εργοδότης και φροντίζει έτσι ώστε οι εργαζόμενοί του να είναι παραγωγικοί για να επιτελούν τα αυξημένα αυτή την περίοδο καθήκοντά τους.
Καλό είναι να ενημερώνονται οι δημότες μας και για αυτά .
Αφού προφανώς και ο δήμος μας είναι ο καλύτερος εργοδότης και φροντίζει έτσι ώστε οι εργαζόμενοί του να είναι παραγωγικοί για να επιτελούν τα αυξημένα αυτή την περίοδο καθήκοντά τους.Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου