Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2021

Συνελήφθησαν οι δράστες της άγριας επίθεσης στον σταθμάρχη του Μετρό



Ταυτοποιήθηκαν και προσήχθησαν στην Ασφάλεια Αττικής οι δύο δράστες του ξυλοδαρμού του σταθμάρχη στο Μετρό της Ομόνοιας. To περιστατικό συνέβη την Τετάρτη (13/01) όταν ο σταθμάρχης δέχθηκε επίθεση από δύο ανήλικους στο σταθμό της Ομόνοιας.
Oι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι πρόκειται για δύο ανήλικους. Σε βάρος τους σχηματίζεται δικογραφία, ενώ το Σάββατο, 16 Ιανουαρίου αναμένεται να οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Ανηλίκων.

Η ΕΛΑΣ αναμένει την αναγνώριση από το θύμα της επίθεσης. Οι δράστες συνελήφθησαν στο Περιστέρι και οδηγήθηκαν στην υποδιεύθυνση ασφάλειας Αθηνών στην Κυψέλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...