
Τη Δευτέρα στις 7:00 μ. μ. ξεκινάμε!!!
Αφού επιστράτευσαν μυθομανείς υποψήφιες δημοτικές συμβούλους , πρώην προέδρους , Σταλινοφασίστες που πιστεύουν ακόμα στον "πατερούλη" και τον έχουν και προφίλ τους στο facebook!, ενεργούς πολίτες που έχασαν την "ενέργειά" τους όταν άλλαξε διοίκηση , "ψεκασμένους" που δεν πιστεύουν στην πανδημία, υπέρβαρες που το παίζουν "γιατροί" εξ' αποστάσεως και μαύρους φασίστες που περιμένουν τον "Μεσσία" που διέφυγε στο εξωτερικό τώρα κατέφυγαν στα τρολ του διαδικτύου!



![]() |
| ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ |

Οι παρακάτω φωτογραφίες αφιερώνονται στην πρόεδρο των εργαζομένων του δήμου μας κ. Καραγιαννίδου και σε όλες τις δημοτικές παρατάξεις που στηρίζουν αυτούς τους εργαζόμενους που σας πνίγουν στα σκουπίδια.

Με προσοχή παρακολουθήσαμε και το χθεσινό διαδικτυακό δημοτικό συμβούλιο και σας παρουσιάζουμε κάτι που ίσως διέφυγε της προσοχής σας.
Μπάχαλο και το χθεσινό διαδικτυακό δημοτικό συμβούλιο με τις περισσότερες παρατάξεις να συμφωνούν σε ΜΥΘΟΥΣ και ΦΑΝΤΑΣΙΕΣ που θα λάβουν ΤΕΛΟΣ με το νέο προεδρικό διάταγμα για την Προστασία και Ανάπτυξη του Υμηττού.
Ολοκληρώθηκε και παραδόθηκε στη χρήση των παιδιών της γειτονιάς η αναβαθμισμένη παιδική χαρά της οδού Κιθαιρώνος, χρηματοδοτημένη εξ ολοκλήρου από το πρόγραμμα ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ.
Μπορεί η πρόεδρος των εργαζομένων να ζήτησε και να πέτυχε να καταδικάσουν όλες οι δημοτικές παρατάξεις τα δημοσιεύματα που δείχνουν τους σωρούς σκουπιδιών που δεν μαζεύουν οι υπάλληλοι της καθαριότητας όμως τα ογκώδη παραμένουν στην θέση τους στο μπασκετάκι του ΧΑΡΑΥΓΙΑΚΟΥ στην οδό Πανταζή .
Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...