Μερικές φωτογραφίες από όσα συμβαίνουν τώρα στην κεντρική πλατεία της πόλης μας όπου δημότες μας περιμένουν να κάνουν δωρεάν το rarid test .
Μερικές φωτογραφίες από όσα συμβαίνουν τώρα στην κεντρική πλατεία της πόλης μας όπου δημότες μας περιμένουν να κάνουν δωρεάν το rarid test .
Και αφού επί χρόνια η πλατεία ήταν στο σκοτάδι , είπαν οι πολλοί ΑγιοΜαρινιώτες αυτοδιοικητικοί να ξεκινήσουν μια πιο φωτεινή πόλη από την περιοχή που κατά παράδοση βγάζει τον δήμαρχο της πόλης μας.
Νωρίς ξεκίνησαν τα τρολ με τα fake προφίλ τον αγώνα τους για την "σωτηρία" του δήμου μας από τους "κακούς" διοικούντες που απλώς συνεχίζουν να υπηρετούν την αποτυχημένη συνταγή κρατισμού στην οποία πιστεύουν οι περισσότεροι δημότες μας.
Σωστά για εμάς υπάρχει αυτό το θέμα αφού όποιος υποστηρίζει ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ καλό είναι να το κάνει ΔΗΜΟΣΙΑ και όχι εν κρυπτώ.
Σύμφωνα με ανώνυμες καταγγελίες που έφτασαν στο ιστολόγιό μας μαγαζιά εστίασης της πόλης μας παραβιάζουν το ωράριο λειτουργίας που έχει επιβληθεί λόγω της πανδημίας.
Τα σιδερένια "κολωνάκια" παραμένουν το μόνο αποτρεπτικό μέσο για να μην καβαλάνε τα αυτοκίνητα στα πεζοδρόμια.


Σε καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε η σημερινή τηλεδιάσκεψη ανάμεσα σε στελέχη της διοίκησης και επιχειρηματίες της εστίασης της πόλης μας.

Εντάξει εμείς ως μέσο προφανέστατα και δεν είμαστε της πολιτικής "ορθότητας" και απαντάμε και με "γαλλικά" όπου κατά εμάς χρειάζεται μη φοβούμενοι να "τσαλακωθούμε".
Δεν ευνοεί τις παρέες και παρεούλες των ολίγων ο νέος εκλογικός νόμος που θα ισχύσει στις δημοτικές εκλογές του 2023.
Η καλύτερη διαφήμιση για την επιχείρηση είναι να έχει δημοφιλείς πελάτες. Για όποιον διαφωνεί μαζί μας πως αλλιώς θα ανεβάζαμε θέμα με "γκρίζα" διαφήμιση της επιχείρησης.

Όπως γνωρίζουν όλες και όλοι εσείς είσαστε οι καλύτεροι ρεπόρτερ αυτού εδώ του ιστολογίου που σε πείσμα κάποιων εξακολουθεί και υπάρχει καταδεικνύοντας πολλά από όσα όλοι οι άλλοι σας κρύβουν!

Βασικά έπεσε στο κενό ακόμα μια προσπάθεια της "κακιασμένης αδελφής" να διακόψει την λειτουργία του ιστολογίου μας.
Στο δήμο Ελληνικού - Αργυρούπολης το πλακάκι οδηγός όδευσης τυφλών παρεμποδίζεται ακόμα και από αυτοκίνητα του δήμου!

Κάποτε κάποιοι και στην πόλη μας ειρωνεύονταν τον πρώην πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά που έλεγε πως θα τους "βγάλουμε τις κουκούλες" και αναφέρονταν στους επονομαζόμενους "γνωστούς - αγνώστους" που κατέστρεφαν κάθε Σαββατοκύριακο την περιοχή πέριξ των Εξαρχείων.





Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...