
Ο τέως δήμαρχος Ηλιούπολης κ. Βασίλης Βαλασόπουλος ισχυρίζεται πως το 2019 δεν υπήρχε ουδείς που να ήθελε να τον διαδεχθεί , και η "πλειοψηφία" έκρινε ( δεν αποδείχθηκε με την φυγή τόσων στελεχών) πως ο ίδιος θα έπρεπε να συνεχίσει να είναι επικεφαλής της παράταξης "Πρώτα η Ηλιούπολη" στις εκλογές του 2019.







































