
Ακόμα και εάν αύριο λειτουργούσε η Αστική Σήραγγα Ηλιούπολης η εικόνα στο κυκλοφοριακό της πόλης μας δεν θα άλλαζε δραματικά αφού η Κατεχάκη δεν πρόκειται να καταργηθεί και οι περισσότεροι θα εξακολουθούν να την χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους.




.jpg)



.jpg)

Μία πολύ ωραία μουσικοθεατρική παράσταση, του Γρηγόρη και της Άννας Μπιθικώτση, απολαύσαμε χθες βράδυ Σάββατο στο Θέατρο Άλσους Δημ.Κιντή.































