ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Αλεξάνδρα Καραχάλιου η γυναικεία μου επιλογή από το ψηφοδέλτιο " Η Πόλη που Θέλω"

Σάββατο 25 Μαΐου 2019

Αλεξάνδρα Καραχάλιου η γυναικεία μου επιλογή από το ψηφοδέλτιο " Η Πόλη που Θέλω"

Μέχρι τώρα με έχουν "λούσει" με ένα σωρό χαρακτηρισμούς βαριέμαι και να τους αναπαράγω αφού δεν με αγγίζουν. Όλοι εσείς που με διαβάζετε που στηρίζετε το ιστολόγιό μας άλλωστε ξέρετε πολύ καλά πως ο δικός μου αγώνας έχει στόχο μόνο την δική σας ενημέρωση και αφύπνιση. Ενημέρωση για το τι συμβαίνει στην πόλη αλλά κυρίως για το πως φτάσαμε να μην έχουμε ούτε τα αυτονόητα. 



Τα πάντα με στοιχεία, και όλα με ονοματεπώνυμο, χωρίς "κουκούλες" και fake προφίλ στο facebook! Το τελευταίο λοιπόν που άκουσα είναι πως είμαι φαλλοκράτης!! αφού δεν έχω γυναικεία επιλογή από την παράταξη που καλώ τους πολίτες να υπερψηφίσουν. Μόνο δύο άνδρες μου είπαν  προτείνεις από την παράταξη που θα ψηφίσεις και εσύ. Κάνουν λάθος ή φταίω και εγώ που δεν έχω ΤΟΝΙΣΕΙ πως όσοι ανέβηκαν στην σελίδα μας είναι ικανοί και αποτελούν πρόταση για όλους εσάς που καλείστε αύριο να ψηφίσετε. 
Από την παράταξη λοιπόν που θα ψηφίσω η δική μου γυναικεία επιλογή είναι η κ. Αλεξάνδρα Καραχάλιου (ίσως αδικώ 4-5 ακόμα πολύ καλές περιπτώσεις αλλά δεν τις γνωρίζω και δεν πρόλαβα να ενημερωθώ παρά μόνο μελέτησα τα αναρτημένα στο διαδίκτυο βιογραφικά τους).

Την στηρίζω  για την ανιδιοτέλεια και την ευαισθησία της και γιατί έχει τις γνώσεις να προσφέρει στην Πόλη που όλοι θέλουμε. Έχει άριστες σχέσεις με όλους τους συνυποψηφίους της και στηρίζει ΕΜΠΡΑΚΤΑ τα νέα παιδιά να ασχοληθούν με τα κοινά κάτι που δυστυχώς δεν το συναντάς εύκολα. 


ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ 

Η Αλεξάνδρα (Άντα) Καραχάλιου μεγάλωσε και κατοικεί στην Ηλιούπολη. Είναι πτυχιούχος του ΤΕΙ Αθήνας, Τμήμα Λογιστικής, και κατέχει μεταπτυχιακό Δημόσιας και Οικονομικής Πολιτικής του Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά. Από το 1991 εργάζεται στο Yπουργείο Oικονομικών και αργότερα στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.

Eίναι μητέρα μίας κόρης 26 χρονών. Η αγάπη και η ευαισθησία της για το περιβάλλον και για τα αδέσποτα ζώα την ώθησε να βάλει υποψηφιότητα για δημοτική σύμβουλος με την «Πόλη που θέλω», ώστε μαζί με νέους ανθρώπους να κάνουν την Ηλιούπολη ένα δήμο που σέβεται τους κατοίκους και το περιβάλλον.

Σ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: