ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Ο Πολάκης αμφισβητεί τα στοιχεία για τον κορονοϊό: Αυτά είναι τα σωστά

Τρίτη 24 Μαρτίου 2020

Ο Πολάκης αμφισβητεί τα στοιχεία για τον κορονοϊό: Αυτά είναι τα σωστά



«Μπορεί κάποιος να μου πει γιατί το υπουργείο Υγείας δεν δίνει τα πραγματικά στοιχεία για τους ασθενείς που νοσηλεύονται λόγω κορωναϊού;;;» αναρωτιέται σε ανάρτησή του στο Facebook ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Υγείας, και νυν βουλευτής Χανίων του ΣΥΡΙΖΑ, Παύλος Πολάκης.

Όπως αναφέρει, οι νοσηλευόμενοι ασθενείς είναι 218 και οι διασωληνωμένοι σε ΜΕΘ 48.

«Έχουν πρόβλημα με τη συλλογή των στοιχείων από τον ΕΟΔΥ; Ο μηχανισμός του ΕΚΑΒ-ΕΚΕΠΥ από την εμπειρία που έχω ως υπουργός είναι ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ !! Αξιοποιείστε τον!!!!», προσθέτει ο Παύλος Πολάκης.

Γράφει στην ανάρτησή του ο Παύλος Πολάκης:«Μπορεί κάποιος να μου πει γιατί το υπουργείο Υγειας δεν δίνει τα πραγματικά στοιχεία για τους ασθενείς που νοσηλεύονται λόγω κορωναϊού;;;

Οι νοσηλευόμενοι ασθενείς είναι συνολικά 218 και όχι 135 που ανακοίνωσαν!

Από αυτούς σε ΜΕΘ είναι 48 και όχι 45 που ανακοίνωσαν !(στοιχεία στις 5.30 μμ ΣΗΜΕΡΑ)

Έχουν πρόβλημα με τη συλλογή των στοιχείων από τον ΕΟΔΥ; Ο μηχανισμός του ΕΚΑΒ-ΕΚΕΠΥ από την εμπειρία που έχω ως υπουργός είναι ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ !! Αξιοποιείστε τον!!!!»

Μπορεί κάποιος να μου πει γιατί το υπουργείο Υγείας δεν δίνει τα πραγματικά στοιχεία για τους ασθενείς που νοσηλεύονται...Gepostet von Παυλος Πολακης am Dienstag, 24. März 2020

Δεν υπάρχουν σχόλια: