
Οι εγγραφές ξεκίνησαν διαλέξτε το πρόγραμμα που σας ταιριάζει και ελάτε να αθληθείτε!
Πολλές και πολλοί θα ήθελαν την χώρα μας στη λάθος πλευρά της Ιστορίας. Και σήμερα στη Βουλή οι πολιτικές δυνάμεις που ΜΙΣΟΥΝ τις ΗΠΑ άρα την ίδια την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ παλεύουν να βάλουν την χώρα μας σε περιπέτειες και πάλι.

.jpg)
Κάθε μήνα οι υπερωρίες των υπαλλήλων του δήμου μας είναι μερικές χιλιάδες ευρώ. Λογικό θα πουν κάποιοι αφού οι εργαζόμενοι έφτασαν τους 700 μαζί με τους συμβασιούχους που παραμένουν και προσλήφθηκαν έκτακτα για να καλύψουν αυξημένες ανάγκες που δημιούργησε η πανδημία.
Για εμάς όλα είναι θέμα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. Έτσι παρόλο που σας είχαμε προειδοποιήσει προεκλογικά το 2019 , εσείς δεν μας ακούσατε.
Ένας ικανός νέος της πόλης μας ο κος Θεοφάνης Αναγνώστου θα συνδράμει με τις γνώσεις του τον δήμαρχο της πόλης κ. Γιώργο Χατζηδάκη ως ειδικός συνεργάτης σε θέματα πολεοδομίας, χωροταξίας , χρηματοδοτούμενων προγραμμάτων σχεδιασμού και ανάπτυξης κατάλληλων μεθόδων και επιλογής υλικών, αναφορικά με τεχνικά και σε κατασκευαστικά έργα, καθώς και επεξεργασία και παρουσίαση στοιχείων απαραίτητων για την πραγμάτωση των σκοπών του Δήμου, ή σε κάθε άλλη εργασία που του ανατίθεται από τον δήμαρχο.



Μπορεί ο υπουργός Ανάπτυξης κος Άδωνις Γεωργιάδης να άλλαξε πράγματα κακώς κείμενα που συνέβαιναν για δεκαετίες στις υπαίθριες λαϊκές αγορές αλλά δεν κατάφερε να τις "μαντρώσει".

Αρκετοί θεωρούν πως στον νέο Ψυχρό Πόλεμο που αφορά την Δύση με όσους δεν ανήκουν πολιτιστικά σε αυτή μπορούν να παραμένουν ουδέτεροι θεατές!
Προφανέστατα και ο συνδημότης μας κος Γιώργος Παπαμώκος που έχει επιδοθεί σε έναν αντιπολιτευτικό ξέσπασμα κατά της νυν διοίκησης του δήμου μας το τελευταίο διάστημα δεν ανάρτησε τα παραπάνω για να τα διαβάσουμε εμείς.

Εξαιρετικά θέματα και πολύ ρεπορτάζ και σε αυτό το φύλλο της "Μπαμ στο Ρεπορτάζ" του Πέτρου Κουσουλού. Μην την χάσετε....
Πλατεία Ανεξαρτησίας σε άθλια κατάσταση όσον αφορά το Πράσινο αλλά και πέριξ του Μετρό Ηλιούπολης τα πάντα "καμένα".
Λογικό αφού όλες οι διοικήσεις του δήμου μας άφησαν τον Τομέα Πρασίνου να παρακμάζει και μέσα στα μνημόνια με τις μειώσεις σε προσωπικό επιδεινώθηκε μια εικόνα που έτσι και αλλιώς ήταν άσχημη εδώ και χρόνια όσον αφορά τον δήμο μας.

Παρόλο που κάποιοι θεωρούν πως το θέμα της αλλαγής οδοφωτισμού της πόλης μας με νέες λάμπες led έχει παγώσει η διοίκηση με μεθοδευμένες κινήσεις ετοιμάζεται να ξεκινήσει τον σχετικό διαγωνισμό με ΣΕΑ ( Σύμβαση Ενεργειακής Απόδοσης) όπως άλλωστε συνέβη και στο μεγαλύτερο δήμο της χώρας μας και μιλάμε φυσικά για τον δήμο Αθηναίων.

Λίγος καιρός πέρασε από όταν άνοιξε το Jovial στην Αργυρούπολη ( διάβασε εδώ) και ο δραστήριος συνδημότης μας Νικόλαος Τηλεβερίδης που θα είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη "Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά" του κ. Τάσου Ευσταθίου σκέφτεται να ξεκινήσει κάτι επιχειρηματικά και στην πόλη μας.

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα γιορτάστηκε και στην πόλη μας στον ιερό ναό της Κοίμησης Θεοτόκου Ηλιούπολης, η μεγάλη γιορτή της Κοίμησης Θεοτόκου ή αλλιώς το Πάσχα του καλοκαιριού.
Το 35% που πήρε η ΝΔ στις βουλευτικές εκλογές του 2019 δεν καλύπτεται από τους δύο κεντροδεξιές παρατάξεις όπως βλέπετε στα τελικά αποτελέσματα του πρώτου γύρου των δημοτικών εκλογών του 2019 και αφορούν τον δήμο μας.

Ο πρώην παίχτης ριάλιτι και τραγουδιστής Βασίλης Γοργολίτσας παραδόθηκε χθες στου αστυνομικούς ρίχνοντας το αυτοκίνητό του πάνω στην είσοδο του κλειστού χώρου στάθμευσης του Εφετείου Αθηνών!
Γαβριήλ Αραμπατζής και Μιχάλης Κουρής δεν ήταν παρόντα στην Οικονομική Επιτροπή εάν και είχα προσκληθεί . Τα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής 9 μείον δύο πάμε στα 7 και με την αρνητική ψήφο του κ. Ψυρρόπουλου έχουμε ένα σκορ 6-1 ΥΠΕΡ της σύναψης δημόσιας σύμβασης.
Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...