Κυριακή 21 Αυγούστου 2022

Ανανεώσεις , μεταγραφές και ενίσχυση του "Ήλιου" ενόψει της συμμετοχής του στο πρωτάθλημα της Β΄ Εθνικής


Τέσσερις νέοι, ταλαντούχοι ποδοσφαιριστές ανανέωσαν τη συνεργασία τους με την ομάδα της Ηλιούπολης.

Οι Γκερτιάν Μπουσάι, Σπύρος Κωστόπουλος, Γιάννης Γεωργιάδης και Παναγιώτης Παπαγιαννόπουλος θα αγωνίζονται και φέτος με τον «Ήλιο», με την ομάδα να επενδύει και να στηρίζει τους νέους αθλητές.

Τους ευχόμαστε καλή αγωνιστική σεζόν!

ΓΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...