Σε εκδήλωση υποψήφιου βουλευτή του ΠΑ.ΣΟ.Κ στο Νότιο Τομέα παραβρέθηκε ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης "Φωτεινή πόλη" κος Δημήτρης Ευαγγέλου και στελέχη της .
Σε εκδήλωση υποψήφιου βουλευτή του ΠΑ.ΣΟ.Κ στο Νότιο Τομέα παραβρέθηκε ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης "Φωτεινή πόλη" κος Δημήτρης Ευαγγέλου και στελέχη της .
Δυναμική γυναίκα και αγωνίστρια της μεγάλης φιλελεύθερης παράταξης την οποία υπηρετεί χωρίς εκπτώσεις και κυρίως χωρίς την να έχει "πληγώσει" με πράξεις ή δηλώσεις της ποτέ , η κα Ντόρα Πάλλη- Πετραλιά αποτελεί μια άριστη επιλογή για όσους δεν θέλουν να μετανιώσουν μετά τις κάλπες για την ψήφο τους.



Λένε πως η Πίστη είναι πιο ΔΥΝΑΤΗ και από την ΦΩΤΙΑ και ίσως έχουν δίκιο. Σε έναν κόσμο όπου η ΑΔΙΚΙΑ ζει και βασιλεύει η ανάγκη του ανθρώπου να "εφεύρει" έναν κόσμο ΔΙΚΑΙΟ και ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ παραμένει ένα ζητούμενο που οδηγεί δισεκατομμύρια ανθρώπους να πιστεύουν σε δόγματα.
Χθες, Σάββατο Λαζάρου, με Δημοτικούς Συμβούλους και στελέχη του συνδυασμού μας επισκεφτήκαμε τη λαϊκή και καταστήματα.


Θα σας βάλουμε την ανακοίνωση της δημοτικής παράταξης "Πρώτα η Ηλιούπολη" που αμφισβητεί το ρεπορτάζ του Notia.gr εάν και δεν της το οφείλουμε. Όπως δεν οφείλουμε σε καμία από τις υπάρχουσες δημοτικές παρατάξεις ΤΙΠΟΤΑ αφού εμμένουν σε μια πολιτική που είναι εχθρική προς τα ΜΜΕ.
Πάνω από δύο κόμματα θα συνεργήσουν ώστε να σχηματιστεί αυτοδύναμη κυβέρνηση μετά και τις δεύτερες κάλπες του Ιουλίου σας το γράφουμε από τώρα από χιλιάδες πολίτες δεν θα προσέλθουν στις κάλπες για να στηρίξουν την ΣΟΒΙΕΤΙΑ αλλά θα πάνε να ψηφίσουν ως αφελείς που είναι όσους θα την μεγαλώσουν ακόμα περισσότερο!
Στο προσωπικό προφίλ του γραμματέα της ΟΝΝΕΔ Ηλιούπολης κ. Γιώργου Παναγιωτακόπουλου βρήκαμε και "κλέψαμε" την παραπάνω selfie του ιδίου με τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Κυριάκο Πιερρακάκη.
Μια εβδομάδα πριν το Πάσχα και η μετακινούμενη ψησταριά της επιχείρησης εστίασης της πόλης μας "Suvless" εθεάθη και πάλι στο πεζοδρόμιο έξω από την επιχείρηση εάν και η δημοτική αρχή μας διαβεβαίωσε πως ήταν παράνομη και πως έχουν επιβληθεί και τα σχετικά διοικητικά πρόστιμα.
Μπορεί να βρίσκεται στις ΗΠΑ ο φίλος Λάμπρος Ξύνας αλλά το ενδιαφέρον του για την πατρίδα μας και η αγάπη του για την πόλη που μεγάλωσε δεν σταματούν.


Περνάνε τα χρόνια της διοίκησης Χατζηδάκη και στην ουσία δεν έχει κάνει ΤΙΠΟΤΑ στο θέμα της ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ, που κερδήθηκε με τον αγώνα διαδοχικών διοικήσεων , και του λαού της πόλης μας.
"Κατσαπλιάδικα" κέρδισαν την "δημόσια" περιουσία , και με κλειστά μικρόφωνα μοιράζουν κάτι που δεν τους ανήκει!

Εάν δεν ήταν ένα κράτος όπου επηρέαζε την Ελληνική Δικαιοσύνη και έβγαλε μια ΠΟΛΙΤΙΚΗ απόφαση για την οποία ουδείς δημοκρατικός πολίτης δεν θα έπρεπε να πανηγυρίζει σήμερα δεν θα είχε περιουσία η ΕΤΑΔ να διαχειρίζεται μαζί με τους δανειστές μας.

Σωστή η τοποθέτηση του δημάρχου Ηλιούπολης κος Γιώργος Χατζηδάκης αφού αναφερόμενος στο θέμα της ρευματοκλοπής υποψηφίου δημάρχου της πόλης μας ανέφερε πως σε τέτοια σοβαρά ζητήματα δεν τίθεται θέμα προσωπικών δεδομένων.

Και στην κεντρική πολιτική σκηνή αλλά και στα τοπικά μας ζητούμενο είναι για όσους προφανώς ξεχνούν το παρελθόν της πόλης η "σύνθεση δυνάμεων". Για εμάς η σύνθεση δυνάμεων χωρίς ιδεολογικό προσανατολισμό είναι απλώς μαζευτήκαμε δέκα για να αδειάσουμε τα ταμεία του δήμου!


Το καφέ- μπαρ Davinci ( Λεωφόρος Ειρήνης 23 - Ηλιούπολη) αναζητεί προσωπικό για διάφορες ειδικότητες και όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να απευθυνθεί στο τηλέφωνο 21 2105 0593 κ. Κανέλλος .

Από την επίσκεψή μας στο πασχαλινό bazaar της Ελληνικής Εταιρείας για τη Σκλήρυνσης κατά Πλάκας που πραγματοποιήθηκε στον ισόγειο χώρο του metro mall.

Εμείς δεν έχουμε καμία ΑΥΤΑΠΑΤΗ πως όσοι ΨΗΦΙΣΟΥΝ στις προσεχείς εκλογές το κόμμα "Έλληνες" του Ηλία Κασιδιάρη θα είναι φασίστες.
Ο Άρειος Πάγος εμείς δεν έχουμε ΚΑΜΙΑ ΑΥΤΑΠΑΤΗ πως θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων! Άλλωστε το δικαστικό σώμα έχει αποδείξει διαχρονικά στη χώρα μας από ποιους αποτελείται.
Πάρα πολύ ωραίο τραγούδι με καλούς στίχους και ρυθμό είναι η συμμετοχή του γυμνασίου της πόλης μας. Κάντε κλικ εδώ ακούστε το και στηρίξτε με ένα like την προσπάθεια που κάνουν.

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...