ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ για να μαθαίνετε όσα όλοι οι άλλοι σας κρύβουν....: Το μήνυμα του Αθανάσιου Βαμβίνη για την παγκόσμια ημέρα αδέσποτων ζώων - "Ο φίλος μου ο Μάγκας"

Τρίτη 4 Απριλίου 2023

Το μήνυμα του Αθανάσιου Βαμβίνη για την παγκόσμια ημέρα αδέσποτων ζώων - "Ο φίλος μου ο Μάγκας"


Ο φίλος μου ο Μάγκας...
Παγκόσμια ημέρα αδέσποτων ζώων σήμερα και θα ήθελα να σας πω την Ιστορία του Μάγκα.
Στις 8 Ιουλίου 2022 ένα ταλαιπωρημένο westie περίμενε καρτερικά έξω από την είσοδο του σπιτιού μου.
Είδα ότι είχε ένα φθαρμένο λουρί. Δεν είχε ταυτότητα, ούτε κάποιο στοιχείο επικοινωνίας.
Ο καιρός ήταν πολύ συννεφιασμένος και σε λίγα λεπτά θα ξεκινούσε καλοκαιρινή μπόρα.
Όπως κι έγινε...

Προφανώς ο Μάγκας το είχε καταλάβει και ήθελε να βρει μέρος να προστατευθεί.
Του κατέβασα να φάει μια κονσέρβα. Η γυναίκα μου πάντα έχει στο ντουλάπι τροφή για αδέσποτα.
Έφαγε την περισσότερη ποσότητα και ήπιε νερό.

Δεν έφευγε από κοντά μου.
Αποφάσισα με τη γυναίκα μου να το πάμε σε κτηνίατρο.
Οι κόρες μας είχαν τρελαθεί από χαρά.

Στην κτηνίατρο διαπιστώσαμε ότι ήταν ατσιπάριστος, γεμάτος τσιμπούρια και λίγο ανεβασμένες κάποιες τιμές, χωρίς όμως να έχει κάποια σοβαρή ασθένεια.

Τον περιποιήθηκαν σε παρακείμενο κατάστημα, τον έλουσαν, του έδωσαν τα απαραίτητα φάρμακα, παρασιτοκτόνα κλπ.

Πήραμε παιχνίδια και φαγητό και κάποιες λιχουδιές.
Το πρώτο βράδυ του ήταν δύσκολο.
Κοιμήθηκα μαζί του στο μπαλκόνι.

Βασικά δεν κοιμήθηκα. Ο Μάγκας ερχόταν συνέχεια και ακουμπούσε στα πόδια μου. Ένιωθε τρομερή ανασφάλεια.

Οι επόμενες δύο μέρες ήταν πολύ καλές.
 
Άρχισε να παίζει με τις μικρές και να γίνεται μέλος της οικογένειας.
Κάποια στομαχικά του θέματα αμέσως τον άφησαν.

Τη δεύτερη μέρα ανέβασα μια φωτό μαζί του στη Ζωοφιλική Ένωση Ηλιούπολης, γνωστοποιήθηκε παντού και στη συνέχεια βρέθηκε ο κάτοχος του.

Δεν ξέρω αν θα τον είχαν αναζητήσει αν δεν είχε γίνει τόσος ντόρος.
Τον παρέδωσα την τρίτη μέρα.

Δεν τον ξαναείδα, ούτε ξέρω τι απέγινε.
Εύχομαι να είναι καλά, όπου κι αν είναι.

Μια συμβουλή: όσο κι αν συνηθίζετε και να θεωρείτε δεδομένο το κατοικίδιό σας, καλό είναι να το αναζητάτε όταν το χάνετε.

Κι επίσης ο τρόπος με τον οποίο συμπεριφέρεται κανείς στα κατοικίδια και τους συνανθρώπους του είναι περίπου ίδιος.

Μάγκα...
Εις το επανιδείν.

Αθανάσιος Βαμβίνης 
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: