Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022

Ευτυχώς που τα έκοψαν Γαβρίλο και δεν έπεσαν και αυτά στις περιουσίες μας - Σήμερα η παράταξη του ζητάει ευθύνες για τις διακοπές ρεύματος που προξενήθηκαν από τις πτώσεις δένδρων!

Σποτάκι ανάλογο , με "ψεκασμένης" συλλογικότητας που ευελπιστούμε να κλείσει μπας και γίνει και καμία επένδυση στην πόλη μας,  σε ένα ρέμα που εάν δεν αξιοποιηθεί θα παραμείνει σκουπιδότοπος όπως και είναι έως σήμερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...