ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Αξιοπρόσεκτη και αξιέπαινη η κίνηση του κ. Θάνου Κατσώνη - Από εμάς μπράβο

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2022

Αξιοπρόσεκτη και αξιέπαινη η κίνηση του κ. Θάνου Κατσώνη - Από εμάς μπράβο


«Καλά Χριστούγεννα και Καλές Γιορτές, με Υγεία, Αγάπη και Νοιάξιμο»!Ολοκληρώνοντας την θητεία μου στο Δήμο Ηλιούπολης, ως Ειδικός Συνεργάτης του Δημάρχου, αποφάσισα να διαθέσω τον τελευταίο μου μηνιαίο μισθό, σε πράξεις κοινωνικής αλληλεγγύης.
Μαζί με την Αγγέλα, τη συντρόφισσα της ζωής μου, κατ' αρχάς φτιάξαμε 17 "Πακέτα Αλληλεγγύης", με προϊόντα καθημερινής διατροφής και για το γιορτινό τραπέζι και χθες τα παραδώσαμε στην Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου, που τα διένειμε αμέσως σε 17 υποστηριζόμενες οικογένειες.
Με τη συμβολική αυτή ενέργεια, θα ήθελα να δείξω:

-Τη βαθιά μου εκτίμηση στο καθημερινό έργο της κοινωνικής υπηρεσίας της πόλης μας, που αθόρυβα, διακριτικά και αποτελεσματικά, στηρίζει σταθερά συμπολίτες μας, που η ζωή τους έφερε σε θέση αδυναμίας.
 
- Το σεβασμό μου για τη δυνατότητα που μου έδωσε ο Γιώργος Χατζηδάκης - Δήμαρχος Ηλιούπολης, να συμβάλω στην βελτίωση της πόλης μας.




- Την αναγνώριση της πολύ καλής συνεργασίας που είχαμε με την Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Αλληλεγγύης Χριστίνα Σερέτη, αλλά και τον προκάτοχό της και παλιό καλό μου φίλο Πουλος Ιωαννης.
- Την ιδιαίτερη προσωπική μου συγκίνηση, έχοντας βιώσει και ο ίδιος στο παρελθόν στιγμές δυσκολίας και αδυναμίας.
 




- Την πίστη και τη σιγουριά μου, ότι όλοι κρύβουμε μέσα μας απίστευτες δυνάμεις για να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα που μας φέρνουν κακές συγκυρίες ή λάθος επιλογές μας και «να ξανασηκωθούμε όρθιοι, όσες φορές κι αν πέσουμε».

- Τη βεβαιότητά μου, ότι αξίζει στην πόλη μας αλλά και τη χώρα μας ένα ακόμα καλύτερο αύριο, που μπορούμε να το χτίσουμε, όλοι μαζί, συνεχίζοντας και εντείνοντας τις προσπάθειες μας, αλλά και αλλάζοντας ότι πρέπει να αλλάξει!

Θάνος Κατσώνης 
πρώην ειδικός συνεργάτης δημάρχου Ηλιούπολης 

Δεν υπάρχουν σχόλια: