ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Μαρίνος Μπασούρης: Nα ευχαριστήσω τους εκατοντάδες συμπολίτες μου που με τίμησαν με την ψήφο τους.....

Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2023

Μαρίνος Μπασούρης: Nα ευχαριστήσω τους εκατοντάδες συμπολίτες μου που με τίμησαν με την ψήφο τους.....



Εάν κάποιος μου έλεγε το 2014 ότι μετά από εννέα χρόνια θα ορκιζόμουν για 3η φορά δημοτικός σύμβουλος στην πόλη που γεννήθηκα και μεγάλωσα, θα έλεγα ότι αυτό συμβαίνει στα πιο τρελά όνειρα.
Τρίτη θητεία ως δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Ηλιούπολης, λοιπόν, στην οποία είμαι σίγουρος ότι θα είναι η πιο ώριμη και εποικοδομητική.

Nα ευχαριστήσω τους εκατοντάδες συμπολίτες μου που με τίμησαν με την ψήφο τους, γιατί ξέρουν ότι θα είμαι πάντα η σημαντική φωνή τους στο Δήμο.

Όπως είπε και ο επικεφαλής της «Φωτεινής πόλης», Δημήτρης Ευαγγέλου, θα είμαστε πάντοτε αρωγοί σε οτιδήποτε καινοτόμο και προοδευτικό πάει την πόλη μας προς τα εμπρός.

Καλή επιτυχία στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο.

Μαρίνος Μπασούρης 
Δημοτικός Σύμβουλος 

Δεν υπάρχουν σχόλια: