ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ για να μαθαίνετε όσα όλοι οι άλλοι σας κρύβουν....: Βαγγέλης Κεφαλάς: Στόχος μου, να συνδράμω με τη δύναμη που μου δίνει η ψήφος σας στην επίλυση των προβλημάτων του Δήμου

Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2023

Βαγγέλης Κεφαλάς: Στόχος μου, να συνδράμω με τη δύναμη που μου δίνει η ψήφος σας στην επίλυση των προβλημάτων του Δήμου


Σήμερα πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία του νέου δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Ηλιούπολης.
Ένα μεγάλο ειλικρινές ευχαριστώ σε όλες και όλους εσάς που με τιμήσατε με την ψήφο σας.
Θα εργαστώ για όλους τους δημότες και θα φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης που δείξατε στο πρόσωπο μου. 

Στόχος μου, να συνδράμω με τη δύναμη που μου δίνει η ψήφος σας στην επίλυση των προβλημάτων του Δήμου. Όλοι μαζί θα αγωνιστούμε για ένα Δήμο που θα εξασφαλίζει ένα καλύτερο παρόν και μέλλον για όλους εμάς.

Ευχαριστώ τον επικεφαλής του συνδυασμού Ηλιούπολη, Φωτεινή πόλη, Δημήτρης Ευαγγέλου για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου.
 
Καλή δύναμη και θετική πορεία στο νέο δημοτικό συμβούλιο.
 
Με Εκτίμηση,
Βαγγέλης Κεφαλάς
Δημοτικός σύμβουλος 

Δεν υπάρχουν σχόλια: